vanaf wanneer fietskar

vanaf wanneer mag een baby in een fietskar

met babyschep kan het vanaf de geboorte volgens mij… in de maxi cosi kan het ook… maar met de fietskar hobbelt het natuurlijk wel, dus misschien is een maand of 2 fijner…

Hier ook een fietskar, ideaal.

Stef lag erin met 3 maanden, hij zit dan in de Maxi cosi.

Nu is de maxi cosi eruit, en zit er een ‘gewone’ autostoel in, aangezien dat natuurlijk prettiger zit als los op het bankje, daar is hij nog iets te klein voor.

Ik heb bij de tweede gewacht tot 8 weken, toen vond ik hem stevig genoeg voor het gewiebel. De derde moest toch echt mee naar school dus ging na vier weken al mee… Wel heeel langzaam en voorzichtig fietsen met hobbels vooral.

en in de babymee dan…

Ik heb de babymee ook overwogen, maar vond het niet zo handig voor ons, want Stef is in november geboren, dus we gingen de wintermaanden in, plus dat hij in de fietskar altijd droog zit, wij gebruiken hem heel veel, hebben hem vorige week ook mee gehad op vakantie, ideaal, hij mocht voorop de fiets zitten, en als hij moe was ging hij lekker in de fietskar, in de maxicosi slapen.

Ja voor ons niks anders meer als de fietskar!

Suus is hier met 6 weken in de fietskar gegaan… geen problemen what so ever.

In de babymee kunnen ze ook gewoon droog zitten hoor, ik had een regenhoes erbij. Weet niet meer precies, denk dat ik die met een week of vier, zes gebruikte.