Vanaf wanneer kan een kind in een hoogslaper?
Thomas slaapt nu nog in een stapelbedje in ledikant formaat en kan daar nog wel een jaartje in slapen (is maar een klein ventje… past nu net maat 110 van kleding).
Zijn slaapkamer is niet zo heel groot en dus lijkt me als opvolger een hoogslaper fijn. Maar dan wel 1 waar onder gespeelt kan worden en waar in de toekomst een bureau onder kan staan (kledingkast is niet nodig).
Maar vanaf welke leeftijd kan het, en wat is dan echt het aller beste bed voor Thomas? Ik hou van hout (grenen of white wash).
niek slaapt sinds een half jaar in een hoogslaper en dat gaat goed …
hebben hem heel goed uitgelegd hoe hij uit bed moet komen en hij vliegt er nu zonder probleem op en af
Nicky heeft met z’n 3e verjaardag zo’n hoogslaper gekregen. Gaat supergoed! (Nicky is wel zo’n kind dat met anderhalf al in een speeltoren kon klimmen via een rechte ladder).
Mariano krijgt 1 op zijn 4e verjaardag hij vraagt nu aldoor al wanneer hij jarig is :mrgreen: Hij wil er graag 1 met een glijbaan :think:
Mijn Thomas en Sofie liggen sinds 2 weken in een stapelbed, gewoon formaat,
Hij valt er niet uit en klimt er zelf in en uit.
Ok, ja Thomas is ookal vanaf dat hij kan staan een klimgeit .
Maar hoe hoog zijn jullie hoogslapers dan?
Ik wil graag een redelijk hoge, zodat er eerst beneden een lekkere voorleeshoek + speelplek kan komen en later een bureau. Dus geen halfhoogslaper.
Met 2,5 jaar lag ie in een halfhoogslaper. Een hoogslaper … dat is wel weer stuk hoger. Ik zou het zelf niet doen denk ik.
Wij hebben een bed van Flexa. De basis is een normaal bed en daaronder zitten de verlengstukken. We kunnen hem later altijd verhogen tot een echte hoogslaper (andere verlengstukken en een andere trap).