Vanaf wanneer de 1ste symptonen

Vanaf wanneer kun je de 1ste symptonen voelen als je daadwerkelijk zwanger bent?

Dat is voor iedere vrouw anders… De een net na de bevruchting al… De ander heeft nergens last van…



Ik had nergens last van… En nog niet trouwens klopt het af

Ok dan, ik vroeg mij dat namelijk heel sterk af en denk kan die vraag beter hier stellen dan bij zwanger worden

Idd, voor iedereen weer anders. Ik had wel heel sterk een vermoeden, maar je gaat er ook veel meer op letten of je zwangerschapsverschijnselen hebt, dus ik trok die kenmerken ook weer meteen in twijfel. Zeker toen ik op mijn nod nog niet zwanger testte. Maar toen mijn ongi uit bleef werd dat vermoeden toch steeds sterker (ben eigenlijk altijd heel precies op tijd). En later bleek het dus te kloppen, maar of het nou echt zw. verschijnselen zijn geweest weet ik niet. Het zou wel kunnen, maar het zou ook “psychisch” zijn geweest zeg maar…



Wanneer kun je testen? Binnenkort al? Succes iig!



Edit: oh, sorry, zie nu je banner pas… :oops:

Ik ben nu nog bezig met klussen en kan over 2 weken pas testen

Maar ben er beuwst en onbewust wel veel mee bezig

komt denk ik vooral ook omdat we nu nog aan het klussen zijn en ook omdat het nu de 1ste ronde is

Het is logisch dat je er veel mee bezig bent. Iedereen kan wel zeggen dat je dat niet moet doen, maar dat gaat vanzelf. :wink:



Ik was een paar dagen voor mijn nod duizelig. Meer merkte ik er niet van. Pas toen ik bijna een week overtijd was (durfde niet eerder te testen) kreeg ik wat last van gespannen borsten. De misselijkheid kwam toen ik iets meer dan een week overtijd was.



Liefs Moirah

ik had gewoon hetzelfde gevoel als wanneer ik ongesteld moest worden. Kreeg alleen 's ochtends voor ik testte (2 dagen over tijd) m’n rokje nauwelijks dicht, en dat vond ik toch wel vreemd. 's Middags getest en ja hoor…zwanger:D. En warempel werd ik 's avonds misselijk en ben toen de eerst 11 weken misselijk geweest.

Bij iedereen is het anders!

Heel veel succes met proberen zwanger te raken, hopelijk heb je net zoveel geluk als ik, was na de 2e poging raak:D



groetjes Caren :thumbup: