Vanaf wanneer alleen naar buiten

Wij wonen in een doodlopend heel rustig laantje zonder stoep direct grenzend aan het bos, direct na een bocht. Maar vergis je niet, je wil niet weten hoe hard sommige mensen de bocht pakken. Ze scheuren echt. Meestal zijn het bezoekers of bewoners zonder kinderen. Tegenover ons wonen kinderen en net voor de bocht wonen kinderen. Dus het speelt zich allemaal in de bocht af. Ik heb L geleerd altijd aan de kant waar bij het best zichtbaar is te lopen. Dat doen ze behoorlijk braaf. Vanf dat hij 4 is speelt hij buiten. Terretoirium is afgebakend, dus vanaf trampo van buren x naar tuinhek van buren y en in de tuinen van de vriendjes. Iedereen heeft hier een grote tuin, dus dat is meestal genoeg om te spelen. Het bos mag hij niet in. Nu is hij 7 en speelt hij nog precies op hetzelfde stukje. Zonder problemen. Zie hem liever nog niet alleen het bos in gaan of ergens waar we hem niet kunnen zien.

hier af en toe ,maar wel onder strikte voorwaarden waar ze wel/niet mogen komen.

Al die tijd dat ze buiten zijn loop ik misselijk rond… ben ZOOOOOO bang dat er iets gebeurd of iemand ze meeneemt :cry:



Dus ik houd ze liever binnen, ik weet dat het niet kan maar toch ik ben er letterlijk ziek van dan