Maar ben je het met hun visie eens, en sta je er achter?
@Sweet-Love wrote:
Maar ben je het met hun visie eens, en sta je er achter?
Ik weet het niet, maar ik ga er vanuit dat hun beleid niet zomaar uit de lucht komt vallen, maar ergens op gebaseerd is. Van de leidsters van haar eigen groep heb ik geen hele hoge pet op, maar ik heb aan de leidster van de andere babygroep gevraagd hoe het zat en die heeft het uitgelegd. En Jinthe vond/vindt het volgens mij wel leuk, ziet ze wat meer.
@Nienke123 wrote:
@Sweet-Love wrote:Maar ben je het met hun visie eens, en sta je er achter?
Ik weet het niet, maar ik ga er vanuit dat hun beleid niet zomaar uit de lucht komt vallen, maar ergens op gebaseerd is. Van de leidsters van haar eigen groep heb ik geen hele hoge pet op, maar ik heb aan de leidster van de andere babygroep gevraagd hoe het zat en die heeft het uitgelegd. En Jinthe vond/vindt het volgens mij wel leuk, ziet ze wat meer.
Bedoelde er mee te zeggen, dat jij de mama bent, en dus bepaald of hun haar in kinderstoel mogen zetten.
Maar als jij er achter staat, waarom niet toch!
Ik weet dat ik het bepaal, ik heb er in dit geval op zich alleen geen moeite mee, tenzij het kwaad kan voor haar rug. En dat is volgens de leidsters dus niet het geval. Ik denk alleen dat het nog wel even duurt voordat ze echt heel stevig los zit, omdat ze behoorlijk zwaar is en een groot hoofd en een flink lang bovenlijf heeft, ze is dus een beetje topzwaar.
Tjee… ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan. Bij ons gingen de dames zodra ze een beetje konden zitten in de kinderstoel. In ieder geval bij 6,5 maand dat was makkelijker bij de hapjes.
Als we bij mijn oudste dochter hadden moeten wachten tot ze zelf ging zitten had dit zeker pas bij 14 maanden geweest. Das wel errug laat en onhandig.
Hier verschilde het per kind. De oudste ging pas met negen maanden in de kinderstoel, kon toen pas los zitten en dat was echt eten (en met de eetlust van hem was hij binnen vijf minuten helemaal klaar) en er uit.
De middelste ook zo iets. Kan een maandje eerder geweest zijn.
Stijn had echter haast met groot worden dus die kon al lang en breed goed los zitten voor hij met zes maanden de voorzichtige eerste hapjes bijvoeding mocht proberen. Die zat ook gelijk keurig rechtop in de stoel. En baalde als hij er uit moest. :mrgreen: