Zijn jullie kindjes nu ook een uur eerder wakker?
Hier dus wel een vroege vogel, zal hij vanzelf weer in het oude ritme komen, of hebben jullie tips?
Nee geen last van gehad, met beide kindjes niet.
De oudste heb ik gewoon laten liggen tot 10:30 ‘oude’ tijd.
Kleinste een half uur later de laatste voeding gegeven, en kwam een uur later in de ochtend dus kwam mooi uit :thumbup:
wat een bofkont ben jij romata…
hier word tygo standaard 7 uur wakker … maar gister morgen en vandaag was het 6 uur… ja 7 uur zomertijd he :roll:
later naarbed brengen helpt bij hem niet
Esmay heeft momenteel haar klok om 4 uur middernacht staan… en dan maakt het niet uit of ik om 23u laatste voeding geef of 12…
vannacht was het dus 10 over 3 :roll:
van mij mag ze weer gaan doorslapen, dat deed ze nml al…
Geen last van gehad, ze hebben van zaterdag op zondag bij opa en oma geslapen :lol:
Ze waren idd een uurtje eerder wakker om half 8 i.p.v half 9
Maar van morgen gewoon tussen half 9 en 9 uur.
Neee mijn ventje was zelfs een uur later, hij was 7;45 nieuwe tijd! :dance:
Hier ook uurtje eerder wakker.
Balen, hier dus nu vanochtend wel een vroege vogel, hij is altijd vroeg, rond 6.30, maar vanmorgen was het dus 5.30 :?
Geen idee hoe ik hem langer moet laten slapen, later er in heeft ook geen zin, want hij wordt gewoon altijd dezelfde tijd wakker.
Hier gaat ze ook lekker met haar eigen tijd verder hoor… Ik hoop ook dat ze op de een of andere manier toch mee kan in de wintertijd door overdag wel te schuiven (maar goed, bij ons gaat het dus van 8 naar 7 uur, dat is wel heel wat anders dan bij jullie he).
tegen de tijd dat we weer richting de zomertijd gaan slapen ze allemaal weer normaal door :mrgreen:
Hier precies hetzelfde vanmorgen was het weer 5.15 pfff word er zo moe van en later in bed leggen helpt niet :think:
normaal ga ik een week van tevoren me er altijd al bezig mee houden, dan verzet ik alles elke dag met een kwartiertje en kom zo uiteindelijk heel goed uit.
Nu kwam ik er op de dag zelf achter dat we de klok moesten verzetten: Femke werd pas wakker toen we zelf uit bed kwamen en ik heb Aukje naast me genomen en nog een keertje extra dr tutje gegeven en die snoezelde ook een uurtje langer door. Nu zitten ze gewoon weer goed in hun ritme!!
Balen Debz.
Hier zijn we weer terug naar de oude tijd, dus onwijs geluk gehad denk ik zo.
Oudste sliep lekker een uurtje langer en jongste meldde zich gewoon gewoon… dus nog lekker rond 4/5 uur, op wat uitzonderingen na.
Meestal gaan ze vanzelf wel weer in het oude ritme, net als dat je zelf ook altijd even moet wennen.
onze jongste wordt nog altijd om half 6 wakker :wall:
Half 7 vond ik al vroeg, dit vind ik gewoon nacht werk :roll: