Van wieg naar ledikant

Mijn dochtertje 2 maanden slaapt bij ons op de kamer in een wiegje.

Slaapt eigenlijk wel door van 23:00 tot 6:00 a 7:00, 1 a 2 x in de week wil ze nog wel eens rond 5:00 uur komen.

Wil haar de 1ste tijd nog op onze kamer houden, wil mijn meisje nog niet in het grote bed liggen, en gewoon nog lekker bij mij hebben. Slaapt overdag ook gewoon in het wiegje.

Maar krijg ik daar straks geen problemen mee als ik haar straks in haar eigen bed wil laten slapen ?

Hoor graag jullie ervaringen…

nee hoor… onze oudste heeft tot 6 mnd s;nachts bij ons op de kamer in de wieg gelegen, overdag lag ze op haar eigen kamer.

en de jongste heeft tot 10 mnd bij ons gelegen, maar ook overdag in haar eigen bed. (of eigenlijk meestal beneden in de kinderwagenbak)

Wel de eerste tijd in de kinderwagenbak zowel wieg als ledikant.

geen problemen mee gehad toen ze naar de eigen kamer gingen.

Dean hebben we vanaf dat hij een week of 4 was overdag in zijn eigen ledikant gelegd.

Ik had hem graag langer in de wieg op onze kamer gehouden, maar hij sliep ontzettend onrustig. Niet bevordelijk voor mij en voor hem.

Afijn…3 weken geleden. Hij was nog 11 weken. Heb ik hem 's nachts na de zoveelste onrustige nacht in zijn eigen ledikant gelegd en vanaf dat moment slaapt hij dus in zijn ledikant. Wat vanaf het begin goed is gegaan.