van welke bert en ernie/sesamstraat cd?

Hoi,



Op vakantie kregen wij een gebrande cd van bert en ernie op reis. Hij was niet meer origineel, waren stukken uitgelaten en andere dingen tussengezet. Er zaten al flinke krassen op dus sommige liedjes doen het niet zo goed meer, maar nu is dana dol op een van die liedjes die het niet meer zo goed doet en ik vraag me af van welke cd hij afkomt?



Gaat zo:

de wereld rond, de wereld rond, samen gaan we de wereld rond, met de auto of de fiets, met de boot of met de trein, kan ook bus of vliegtuig zijn



Ik zie wel op youtube dat er een cd “in een uur de wereld rond” bestaat, maar ik kan niet terugvinden of ie erop staat.



En dan is er nog eentje die ze ook leuk vind:

naar het strand, naar het strand, lekker stoeien in het zand, dat is de leukste speeltuin van het hele land



Ook geen idee van welke cd die afkomt. Die is overigens niet van bert en ernie maar van sesamstraat want ienieminie en tommie zingen daar ook in mee.



Iemand van jullie die me verder kan helpen?

Ryan heeft ook een cd met Ernie er voor op…

Zal eens kijken voor je

Over sesamstraat gesproken - is er ook een ceedee met die bekende liedjes die ze nu met bekende nederlanders zingen.



Ik vind vooral de liedjes leuk zoals mijn achterkant van Pino of met je kop in de wolken.



Ik zoek dus een soort best of van sesamstraat ofzo . iemand een idee

Volgens mij zijn deze liedjes afkomstig van de cd ‘vakantie met Bert en Ernie’.

Is verkrijgbaar bij de ANWB. Heb mijn exemplaar net weggegeven aan een mede-kokker.

Heb je het antwoord al gevonden? De laatste regel ken ik (naar het strand) Kan morgen voor je kijken tussen de casettebandjes van mijn kids wat de titel van het album is? Haha, klinkt wel heel ouderwets, maar is vast onder dezelfde naam overgenomen op cd

(ik heb er nog veel van vroeger :oops: )

Het is cassettebandjes natuurlijk…

Fem, kan je niet helpen met de desbetreffende cd, maar heb wel een andere cd van SS die je eigenlijk moet hebben. Vrienden voor altijd heet ie en ik draai 'm zelfs voor m’n eigen lol. Heerlijke meezingers :lol: . Zal ik 'm voor je kopieren?

De liedjes “naar het strand” en “de wereld rond”

staan op de sesamstraat cd ‘vakantie favorieten’



wij hadden die cd mee op vakantie.

is wel al jaaaaaren oud hoor, dus ik weet niet of hij nog onder die titel bestaat :think:



Bij Tygo is “panne panne pech” favoriet :mrgreen:

jaaaaaaaaaaaa mamalena, leuk! :mrgreen:

Ik heb er ook nog eentje voor jou he als je wil.



is de sesamstraat favorieten een andere dan dan bert en ernie op reis? (ook wel, “een uur niet zeuren” genoemd)



We hadden ook gevonden dat ze bij de anwb te koop waren, geweest in 2004 :? nu zijn ze niet meer te vinden, wij vinden ze iig niet, zo jammer.

Maar goed, bedankt iig voor het meedenken, die vakantiefavorieten meen ik wel een dvd van bij bol punt com gezien te hebben, dus ik ga eens verder zoeken.

In een uur de wereld rond. Daar staat hij op :hugs:

Deze kan je vinden op YouTube, ergens op het einde van de cassette .

Ik adem bijna Bert en Ernie klets en zing bijna alles mee, maar deze cassettes helemaal :see_no_evil:

Die van iniminie geen idee🙈