Even een vraag over Nutrilon. Juul is natuurlijk nog geen 6 maanden, dus in principe zou ze nr 1 moeten krijgen. Nu is mijn wederhelft zo handig geweest om een pak nr 2 mee te nemen. Zou het erg zijn als ik daar alvast mee begon, ook al is het wat vroeg?
Ik had het deksel van het pak al opengemaakt en zag aan de kleur van het lepeltje dat het niet klopte. De folie is dus nog dicht, daarom zou ik 'm best nog even kunnen bewaren. Maar als het verder geen kwaad kan, is het misschien ook niet nodig dat ik hem een ander pak laat halen. En anders mag hij nog even winkelen als hij uit zijn werk komt… (eigen schuld, had ie maar beter op moeten letten :twisted:)
Ik weet niet precies, sommige kindjes reageren best heftig op verandering van voeding. Bas was al ruim zes maanden toen ik overstapte (naar Friso weliswaar) en ik heb nooit problemen gehad met overstappen van bv naar kv en van 2 naar 3. Maar je kan het best een tijd bewaren dus als je zeker wil zijn laat je je kerel inderdaad een nieuw pak halen en deze bewaar je tot vlgende maand
Ik zou ook nog even wachten hoor, gewoon nog even een ander pak halen en deze bewaren.
Als Juul nou volgende week een half jaar zou worden dan zou ik zeggen ok.
Maar net 5 maanden zou ik nog niet doen.
Bedankt! Toine heeft inderdaad een nieuw (goed) pak gehaald en die andere laten we nog een week of drie staan. Komt helemaal goed. :mrgreen:
ik dacht dat je van opvolgmelk maar een bepaalde hoeveelheid mag hebben ofzo :think:
Klopt Jacqueline, maar daar ging deze vraag niet over.