Van Nutr*lon 1 naar Omneo 2?

Mijn dochter heeft altijd al gespuugd en met Nutrton door haar fles, gaat dat prima. Alleen heeft ze de laatste tijd weer last van krampjes en door de Nutrix ook nog eens wat hardere ontlasting.

Toen ik het cb belde en vroeg of ik over kon stappen naar Omneo, werd dat mens (gelukkig niet onze eigen wv)boos op me :shock: Dat ze al 5 maanden was en de omneo niet hielp tegen dit soort dingen en dat ik maar naar een arts moest, want zij wist het ook niet…

(hoera voor mijn 1e nare ervaring met het cb :? )



Bij deze de vraag aan de ervaringsdeskundige hier: is het mogelijk om over te stappen van Nutr
lon 1 naar Omneo 2? Heeft Nutr*lon 2 een andere samenstelling waardoor het mogelijk zou kunnen zijn dat ze daar weer op reageerd?



Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. We zijn overigens met haar naar een arts geweest (alvorens het cb te bellen) en die raadde me roosvicee laxo aan of anders te overleggen met het cb…sja…

Pffff wat een reactie zeg van die wv :x het is toch hun taak om mensen te adviseren???



Mijn dochtertje is ook een spugertje. Op aanraden van de wv omneo gaan geven, maar Lynn vind het niet te drinken… later kregen we van de arts te horen dat omneo vooral tegen krampjes is en heeeeel licht spugen. Aangezien Lynn dus geen licht spugertje was zijn we snel overgestapt naar iets anders. (nutril*n AR nu Friso comfort)



Ik weet niet hoeveel jouw dochtertje spuugt… spuugt ze heel weinig dan is omneo denk ik wel goed… als ze het lekker vind natuurlijk.

Maar spuugt ze meer dan kun je beter Friso comfort of iets dergelijks proberen.



Misschien kun je de nutrix laten staan :think: . Lynn raakt er ontzettend van verstopt…



succes

Bedankt voor het antwoord!

Ik heb nutricia zelf gebeld en ze raden me af om omneo te gebruiken. Het helpt namelijk alleen als ze harde ontslasting of krampjes krijgt van haar huidige voeding, met bijvoeding enzo helpt het niet. Ook spuugt Amy tet zwaar voor de Omneo.

Fijn dat ze zo’n eerlijk (en normaal) antwoord geven!