Hoi,
Ik had een vraag over de flesvoeding. Mijn dochtertje is aankomende zaterdag alweer 6 maanden en nu zit ik met het volgende. Ze krijgt nu nog de nr. 1 flesvoeding, maar vanaf 6 maanden moet/mag ze nr 2 flesvoeding krijgen. Moet ik dit meteen aanbieden vanaf zaterdag of maakt het niet zoveel uit wanneer ik daar mee begin.
Ik heb ook wel eens gehoord dat je van de nr 2 flesvoeding maar 700cc mag geven op een dag, maar P.uck drinkt nog 5 x200cc. Iemand een idee hoe dit zit?
Bedankt alvast
Ik heb begrepen van het CB dat je pas mag beginnen als het kind 700 max drinkt.
En dat je niet meteen hoeft over te stappen. Wij zijn wel overgestapt, Riley dronk wel meer, maar kreeg ipv 2 dan nog het laatste deel 1.
Sal krijgt 1x fv per dag, maar ik heb gewoon nr1 weer gekocht. Je kunt ook het pak wat je nog open hebt opmaken en evt gaan mengen met nr2.
Toevallig heb ik naar nutricia gebeld omdat ik door mijn 1 pakken heen ben en ze over een dag of 10 6 maanden is. Het overstappen komt niet op een week. (of 10 dagen :mrgreen: ) Er zit alleen verschil in voedingstoffen, die zitten er in 2 meer, die ze wel nodig gaan hebben. Lijkt mij dat je best eerst 1 op kan maken. Ik ga dus dinsdag ofzo al over op 2, maar dat is dan voor jou een andersom geval. Ik zou niet weken doorgaan met 1 denk ik, omdat in 2 dan wel voedingsstoffen zitten die ze wel nodig gaan hebben.
Waarom zou je maar 700 cc nr. 2 mogen geven? Jesse zit hoe dan ook aan het liter, het fruithapje erbij en bij Elise mochten we ook gewoon 4-5 flessen geven van 180… Jesse krijgt nu 4 flessen 210 nr. 2
Op de verpakking zelf staat ook vermeld 4 x 180 + 5 schepjes, dus neem aan dat ze dat er niet opzetten als het niet zou mogen :think: