van engel naar ''duvel'' in 1 minuut !?

Willen jullie even lachen…

Mijn zoon…5,5 jaar…man man man wat een lekkerding :inlove: en monster :twisted: in een kwestie van een kwartier! :lol:

(R. is onze zoon,C.onze dochter en S. mijn man 8) voor de duidelijkheid)

2 opmerkingen van R. vandaag :lol:

Hij zit te spelen zegt hij in zijn spel (incl. zo een hoog stemmetje) ‘‘Kijk maar uit anders schop ik je voor je kop’’.Dus S. zegt ‘‘nou nou R. dat kan wel even anders hé?!’’ zegt hij; ‘‘Oh sorry papa (weer met hoog stemmetje) ‘‘Kijk maar uit anders schop ik je voor je HOOFD’’

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik zat met mijn rug ernaar toe maar moest zoooo lachen 8)

En hij heeft vanmiddag in de tuin gespeeld met C.

Heel erg lief by the way.

Hij had slakjes gezocht en in een bakje op de tuintafel gezet.

Zegt S. ‘‘hé R. heb je slakjes gevonden?!’’

‘‘Ja’’ zegt R. ‘‘en 2 huisjes voor als ze willen verhuizen’’

:inlove: er lagen dus 2 lege slakkenhuisjes erbij :inlove:

Cute of wat!?

Nu was hij vlak daarna minder cute…om henm niet compleet op te hemelen 8)

Hij had zooi binnen gemaakt (en ik zeg altijd er komt een dag dat ik je bende in de vuilnisbak gooi en hij zegt dan altijd nee nee niet doen hoor mam) dus ik zeg buiten in de tuin;’‘R. ga jij even binnen opruimen voor het eten of moet ik het in de vuilnisbak gooien?’’ (ik had het al gevraagd vóór hij naar buiten ging hoor,niet dat jullie denken die is streng zeg :mrgreen: )

Dus hij zegt heel mans;’‘Gooi maar in de vuilnisbak mam’’

Dus ik keek hem al zo aan van weet je het zeker…?!

Maar goed,ik pak dus wat spul…loop naar de bak toe en hij kijkt me zo aan met opgetrokken wenkbrauwen :eh: van ‘‘bluf’’ ofzo…

En ik gooi het zo weg 8)

Hij naar binnen schreeuwen en tieren gooit die bak om (die S. overigens net leeg had gehaald dus er zat geen binnenbak in dus de spullen lagen gewoon op de grond :lol: :silenced: ) écht compleet uit zijn naad.

Als een wildeman…(en zo is hij dus zelden dus het is dan echt shocking :shock: ook voor ons)

Dus S. stond erbij en die stuurde hem naar zijn kamer (ik was binnen aan het opruimen) in zijn kamer uit zijn dak joh :shock:

Wist niet wat ik hoorde…

Maar om een lang verhaal kort te maken…het duurde even voor hij en ik kalmeerde daardoor…toen goed gepraat en geknuft…en toen konden we eindelijk rustig in een opgeruimt huis aan tafel om te eten :shifty:

Tjee…wat een kleuterpuber zeg :mrgreen: :twisted: :inlove: 8)

:lol: :lol: :lol: :lol:

Wát een figuur…hij is nu in bed,slaapt bijna…hij was zo moe…even wennen aan de zomertijd?! :think:

had heel bericht getikt toen viel de laptop uit :wall:

Maar herkenbaar. Echt een kleuter.

Zoiets trekt een kleuter ook echt nog niet :wink: Net te klein voor.

Ze hebben het volste vertrouwen dat mama het echt niet doet (want je hebt het nog nooit gedaan) en dan doe je het wel. Ik kan hier ook precies voorspellen wanneer Anna Sofie zo door het lint gaat ;-), die kan ook van engel tot duvel transformeren.

Ik kan me dat bij grote R gewoon niet voorstellen omdat ik hem alleen ken als engeltje… en fotograaf… :mrgreen: en braaf met zusje spelen… :mrgreen:

C daarentegen… :silenced: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Heb er wel heerlijk om zitten lachen… 8)

@lydia wrote:

had heel bericht getikt toen viel de laptop uit :wall:

Maar herkenbaar. Echt een kleuter.

Zoiets trekt een kleuter ook echt nog niet :wink: Net te klein voor.

Ze hebben het volste vertrouwen dat mama het echt niet doet (want je hebt het nog nooit gedaan) en dan doe je het wel. Ik kan hier ook precies voorspellen wanneer Anna Sofie zo door het lint gaat ;-), die kan ook van engel tot duvel transformeren.

Nee dat bleek…maar hij zei wel onder het eten…mama doet het dus wel als ze het zegt 8) en dát wilde ik wel even duidelijk hebben…

Hij heeft de laatste tijd wat vaker sch**t aan ons wat opruimen betreft en meestal als ik dat zeg zegt hij ‘‘nee niet doen,ik ga NU opruimen’’

Nu zei hij met de armpjes over elkaar’‘gooi maar weg’’ ik keek hem nog aan van :eh: weet je het zeker?’’ maar hij dacht idd ws. dat ik het niet zou doen (en dat is vrij gek want ik hou mij altijd aan mijn woord,of die nu leuk of niet leuk is :shifty: )

Maar het was idd even de druppel :shifty: geeft niet…

Zulke botsingen zetten meestal alles weer op zijn plek en dan is het daarna vaak een tijdje ‘‘rustiger’’.

Maar zijn lieve opmerkingen winnen echt wel van zulke acties hoor,die heeft hij zelden,we mogen wat dat betreft niet klagen met ons menneke :inlove:

:lol: :lol: wat een heerlijk verhaal!! Ik zie het helemaal gebeuren! Helemaal over z’n theewater. Ik zie hem al denken;

Gooit ze het tóch weg!! :o

Maar die slakkenhuisjes toch…wat een schatje!!! :inlove: :inlove:

Gelukkig heb ik nog een paar jaar om te oefenen zeg…pfffft

I love Renzo

:mrgreen:

ik lig dubbel hier :lol: om die opmerkingen en kan me de situatie met die afvalemmer levendig voorstellen (en zie een soortgelijke scene zich ook hier in de toekomst nog wel voordoen :shifty: )

Ach, zolang er voor het merendeel vooral nog veel te genieten valt…

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dat in zichzelf kletsen, dat heet Sas ook zo erg. Heerlijk jong heb je!

:shifty: Nu al verplaatst ook…ik open nooit een topic…ik dacht ff in de huiskamer kunnen ze lachen :shifty:

Vind het jammer cdat het zo snel verplaatst wordt :frowning:

Sas toch gevonden hoor :wink:

hier ook zelfdee taferelen heerlijk he,maar vermoeiend.

Mijn opasskindjes hebben flink scheit aan hunmoeder.

Maar die zeggen naar corina luisteren we wel die doet alles wta ze zegt :angel:

Spot maar niet met der :thumbup:

:lol:

hihi wat een mannetje!!! :inlove:

Geweldig verhaal!!! :mrgreen: Ben benieuwd wat onze boef straks allemaal uit gaat spoken :shifty: :lol:

:mrgreen:

:-*

Ooh, wat een ventje :inlove:

Wahahaha té cute en té boevig :inlove: geweldig verhaal!

:smiley:

Het is zo grappig dat je kind ook zoveel ‘‘gevoelns’’ van zulke uiterste bij jouw teweeg kan brengen binnen zo een korte tijd :lol:

Van :twisted: naar :inlove: en weer terug :wink:

Maar over het algemeen genomen is hij echt heeeeeeeeeeeel erg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: hoor 8)