Hallo!
Ik ben trotse moeder van 2 zonen, waarvan de jongste nu ruim 4 maanden.
Jesse is vanaf de geboorte een hele lieve tevreden baby die (erg)weinig huilt.
Nu sinds een (ruime) week is dat heel anders…
Hij heeft weer meer last van krampjes (lijkt) en ook spuugd hij ophet moment veel (ook zuur :sick: ). Altijd wel wat gedaan, maar nu erger en hij lijkt er nu last van te hebben.
Hij huilt en krijst nu soms van het ene op 't andere moment… hartverscheurend!
Zo kennen wij onze kleine mop niet!
Hij is erg onrustig en kreunt veel…
Kan het zijn dat hij koemelk allergie heeft, wat nu pas naar voren komt??? (heeft geen huidproblemen)
Of kan het zijn dat hij bijv reflux heeft wat nu pas naar voren komt?
Het begint tijdens en na het drinken. Hij wil graag drinken, maar dan begint het… onrustig, kreunen, boeren, spugen, krijsen…
'k Maak me zorgen om ons mannetje…
Ik geef volledige bv!
Iemand die dit herkent???
Wie moet ik morgen bellen, het CB of huisarts???
Alvast bedankt voor de reacties!
koemelk allergie lijkt me sterk als jij volledige borstvoeding geeft
ik zou gewoon eens even de huisarts bellen…zijn t geen tandjes? klinkt wat raar misschien maar die van mij hadden dan vaak heel veel rare klachten hoor, oorpijn, verkouden zijn, overgeven en diarree, en vreselijk huilen ook…
krampjes komen ook bij bv wel voor natuurlijk maar als t zomaar ineens ontstaat moet er toch een aanleiding zijn lijkt me
@kristalkindje wrote:
koemelk allergie lijkt me sterk als jij volledige borstvoeding geeft
Dat is natuurlijk niet waar, want dat kan wel en dan zou mamma zelf geen koemelkproducten meer mogen hebben.
Ik kan je niet helpen, ik zou ook niet weten of zulke dingen pas na 4 maanden ineens kunnen opkomen.
Ik zou morgen alseerste het cb bellen, mijn ervaring is dat die toch meer zijn ingesteld op kleine babytjes dan de ha, maar zo is het bij mij.
Ik zat wel te denken krijgt ie niet te veel melk binnen waardoor die pijn in zijn buikje krijgt.
Desmée heeft soms ook enorme zuigbehoefte en doet dan precies zoals jij het omschrijft, dan spuugt ze soms naar mijn idee wel een halve liter eruit en dan is het weer over, om vervolgens te gaan slapen.
Sterkte Memmie, :hug:
We denken toch aan zuur… :think:
Telkens als hij spuugd of een oprisping heeft zet hij het op 'n brullen…
@Memmie wrote:
We denken toch aan zuur… :think:
Telkens als hij spuugd of een oprisping heeft zet hij het op 'n brullen…
Zuur kan je ook heel goed ruiken hè.
Had je al gebeld? want er is wel wat voor te krijgen volgens mij.
Sterkte :hug: