van donker naar blond

Wie heeft van jullie weleens van donker haar naar blond geverfd ?



En hoe beviel het je ?

Heb je misschien een voor en na foto.

Ik overweeg het, eigenlijk al jaren om eens te gaan doen.

Wil graag eens iets anders, maar ben gewoon benieuwd naar andere meningen.



Ik, maar ik heb zo geen foto beschikbaar.



Ik heb al jaren mijn haar donkerbruin en heb het een jaar of 7 geleden een keer blond gehad.



Eerst gewoon coupe de soleil, en dan word je haar steeds lichter.

Uiteindelijk na een aantal maanden was ik behoorlijk blond.



Was opzich wel leuk, maar wat uitgoei betreft zag je dat heel snel dus ik verfde heel vaak. Het was best veel onderhoud.



Nu verf ik nog om de 5 weken, maar toen denk ik wel om de 3 á 4.

Anders is het niet echt charmant.

Maar je haar lijd daar wel onder, bij mij althans.



Ach ja, ik heb het in ieder geval een keer zo gehad. Weten we ook weer hoe dat stond… :slight_smile:

Ikke :mrgreen:

Helaas geen (digitale) foto, maar ook als ik er nu naar kijk vind ik’t nog steeds mooi :mrgreen: en ik overweeg zelfs het weer te doen :oops:



Ik ben wel ‘rustig’ begonnen met een coupe de solei :wink: en toen pas helemaal blond gegaan. :wink: Volgens mijn hangt het er vooral van af welke blondtint je kiest :think: Er is voor iedereen wel wat te vinden :wink:



Nu al jaren weer mijn eigen kleur: was de uitgroei en het verplichte bijkleuren beu 8)

Ik doe niet anders haha.

Als ik blond ben dan wil ik donker haar.

En als ik donker haar heb wil ik naar blond.



Ik was donker een paar maanden terug, nu ben ik weer beetje bij beetje bezig voor blond.

Elke x blonde plukjes erin laten zetten, volgende week weer naar de kapper voor de laatste x plukjes en daarna kan ik ze gewoon blond verven

Denk dat ik daarna ook wel weer mijn eigen haarkleur zou willen.

Kan me voorstellen dat je dat uitgroei etc ook vreselijk gaat vinden.

Maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig.



Kapster adviseerde eerst een paar plukjes te doen, vanwege kijken hoe mijn haar er op reageert. Mocht het daarna toch erg leuk zijn, want je went er een klein beetje aan, kan het altijd nog.



Ben eigenlijk altijd wel een rare geweest, heb dreadlocks gehad in mijn haar, lang haar, heel kort haar, maar nooit eigenlijk eens een andere haarkleur …

Romata :



Ik vind hem mooi ! De tweede foto niet te blond, langszaam wat meer blonder … mooi ! :thumbup:

Ik ben ook altijd met mijn haar bezig.



Heb nu weer hairextensions in, maar heb inderdaad ook dreadlocks gehad (niet van eigen haar), en vlechtjes ook gevlochten met ‘niet eigen’ haar.



Heb het zwart gehad, violet, blauwzwart, rood, en dus blond.



Nu al jaren donkerbruin.

Heb het 1,5 jaar geleden af laten knippen in een boblijn en toen ik dat beu was heb ik hairextensions laten zetten (had het al eerder gehad) om het verschil in lengte bij te laten groeien (achter korter dan voor).



En nu had ik het 2 maanden weer gewoon en toen wilde ik toch de extensiosn terug, dus die zitten er nu 1,5 week weer in.

ik heb van nature heel donker haar.



Ik heb vroeger echt alle kleuren gehad en inderdaad je bent behoorlijk wat tijd (en vooral veel geld) aan kwijt om het bij te houden.



een jaar terug heb ik het voor het laatst geverfd (heel erg eerst ontkleurd) omdat ik het rood wilde hebben. Na een half jaar kappersbezoekjes heb ik er zelf thuis zwart overheen gegooid en ik denk dat ik het wel zo ga houden. Probleempje nu is dat door de zon ik ineens weer lichte plukken in mijn haar krijg.

Ik had eerst zwart/rood (blackred heette de kleur) en ben naar blond gegaan en heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan!! Krijg zoveel reacties!!!

Nu nog steeds, het is alweer een half jaar blond.









Ik ben de rechtse





Ik ben 2 maanden geleden van donkerbruin/zwart naar blond gegaan.

Ik heb wel voor, tussen en na foto’s maar die plaats ik liever niet. Niet om dat ik niet knap genoeg ben natuurlijk :wink:

Het moest wel in 2 keer waardoor ik tussendoor wat rood/oranje was. Hier heb ik wel een incognitofoto van :slight_smile:

Nu ben ik superblond :thumbup:



Maar ik ben wel helemaal happy met blond nu. Ik heb een hanekammetje en met iets uitgroei vind ik het het mooist.Ik heb mijn haar ruim 7 jaar donker gehad.

Hier zelfde verhaal, ben ik donker wil ik licht,

ben ik licht wil ik donker.

Ben ik kort wil ik lang

ben ik lang wil ik kort :mrgreen:

ja hier ook al vaker gedaan zal eens even kijken voor een paar foto´s















ik sta op alle drie rechts

ja heb ik ook gedaan heb zelf pikbruin haar heb blond gedaan maar never nooit meer :wink:

lokjes tot zover maar helemaal blond niet meer

bij de kapper doen ik heb van donker naar blond gedaan 1x en toen werd roze :roll:

en van vele kleuren om er nog een beetje fatsoenlijk uit te zien werd het uiteindelijk dood waardoor het heel kort moest.

Ik heb van mezelf donkerblond/lichtbruin haar en dat ook ooit geblondeerd. En spijt dat ik er van had zeg. Zag er niet uit, leek net op een of andere goedkope lellebel en natuurlijk moest ik toen een nieuw paspoort en die vreselijke foto staat daar dus in. Gelukkig moet ik na de zomer weer een nieuw paspoort en ik weet nu al dat daar een betere foto in komt. Wat had ik spijt zeg. Ik doe het nooooooooit meer.