Van de trap gevallen...

Ben vandaag 2 keer van de trap gevallen, 1 keer met mijn zoontje, die kon ik gelukkig nog vasthouden en de 2e keer alleen. Ik ben op mijn billen naar beneden gevallen.



Heb niet het idee dat dit kwaad kan voor de baby, maar wil toch even gerust gesteld worden. Wie heeft dit ook meegemaakt?



Gr. Sofie

Je baby zit nog in zoveel vruchtwater…

Normaal zou dit geen probleem kunnen zijn…



Maar volg je eigen gevoel, als je wat gerust gestelder wil worden gewoon even je VK of de huisarts bellen, ik heb vorige week ook een smak gemaakt in de sneeuw, heb een blauwe bil wil je niet weten…

Maar met de baby is gelukkig niks aan de hand…

Heb alleen een super erge spierpijn nu…



Succes en nogmaals, gewoon bellen als het je echt niet lekker voelt…

ik was voordat ik naar de 20 weken echo van de trap gevallen … helemaal van boven naar beneden…omdat we driect daarheen gingen heb ik dat tegen die vrouw van dat echoburo gezegd… die gaf aan dat je helemaal van boven naar beneden mocht vallen… als je maar niet op je buik ben terecht gekomen of iets erin gestoten!

er was bij mij ook niks aan de hand… ben na de hand nog wel vaker van de trap op me billen gegaan… maar ook niks bijzonders… als je et niet vertrouwd gewoon ff bellen hoor!! beter een keer tevaak dan dat je telaat bent…

Hi,



Je baby zit best heel veilig in je buik hoor. Je moet idd wel heel erg hard op je buik vallen wil het echt schade toebrengen.

Als je verder geen pijn hebt in je buik etc, zou ik me niet te veel zorgen maken, dat is immers wel slecht… :wink:



Dike knuf Marije. :hug:

Ik heb toen ik ongeveer 20 weken zwanger was een honkbal vol in mijn buik geslagen gekregen. Niets aan de hand! :thumbup:

Toen ik 7 maanden zwanger was van Isabel ben ik ook van de trap gevallen, niet heel hoog gelukkig, de 5e tree ofzo, maar wel volledig op mijn buik gevallen omdat ik me achter me probeerde te grijpen aan de leuning.

Ik voelde mijn buik echt naar binnen drukken zeg maar,ik was compleet in paniek, zo erg geschrokken.

Kindje ook want die hield zich stil.

Gelijk de vk gebeld, die kwam gelijk en hebben we het hartje gehoord en vk heeft gevoeld.

Alles was prima gelukkig, maar wel heel erg geschrokken.



Ik denk verder dat er niets is hoor als je geen buikpijn hebt ofzo, maar als je je zorgen maakt gewoon de vk even bellen.



Groetjes Alex

@S@nne wrote:

Ik heb toen ik ongeveer 20 weken zwanger was een honkbal vol in mijn buik geslagen gekregen. Niets aan de hand! :thumbup:




:o opzet of perongeluk :hug:

Toen ik 28 weken zwanger was ben ik van een stoeprandje gevallen op mijn knieën. Kon me nog net naar mijn zij draaien en viel half op mijn buik. Knie finaal naar de maan (extern) en buik helemaal ok.

Ja ik… ik was 30 weken , en ben van boven naar beneden gedonderd. ( natte voeten, hoogglas trap ( nog zonder matjes) = geen goede combi. Maar naar de HAP geweest en alles was o.k met de beeb ( di enu al weer 2 en een half is. ( rug was zwart blauw en knie en tenen lagen open van de structuur verf.)



No worries… :-*

ik ben ook tijdens de zwangerschap van de trap afgevallen met mijn zoontje. hem kon ik veilig laten komen. alleen ik ben heel hard op mijn steutje gevallen. waar ik dus op sommige momenten nog last van heb.

maar met de beeb was niks aan de hand gelukkig om dat ik dus eigenlijk goed terecht ben gekomen met mijn billen.

sterkte meis ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt :hug:

hoii



ook ikhier van de trap gevallen tijdens me zwangerschap

ik voelde me baby gelukkig daarna en had zoiets van het zit wel goed.

maar als je het niet vertrouwd en je kindje niet voelt na een tijdje zou ik het zekere voor het onzekere nemen



gretjess

Mij werd geadviseerd sowieso even te laten controleren, hoe dan ook. Hoe is het nu Sofie?

Bedankt voor jullie reactie’s!



Het gaat goed hoor, weet zeker dat ik op mijn billen ben gevallen, want die doen zeer… Maar nog belangrijker, mijn buik is echt niet geraakt. Maak me dan ook weinig zorgen meer. Moet begin januari naar de VK, dus dat duurt ook niet al te lang meer en als ik me toch nog ongerust ga maken bel ik ze even.



Groetjes Sofie

Toen ik zwanger van Yara was viel ilk van de trap met 20 weken,ook van boven naar beneden en op mijnn billen (die erg blauw waren). De kleine trapte toen we beneden waren,dus dacht meteen oke daar is alles oke.



Toen ik zwanger was van Thije ben ik ook weer van de trap gevallen met Yara op mijn arm. Ook deze keer op de billen eraf en weer goed blauw. De kleine trapte een uurtje later er weer vrolijk op los,dus ik weer gerust gesteld.



Maar als je je ongerust maakt dan bel je maar even naar de verl kundigen hoor. Ze vonden het hier raar dat ik na die val van de trap niet was gekomen bij hen. Dus gek vinden ze het niet als je verteld wat je overkomen is en dat je graag wilt dat ze even kijken.



succes ermee