van de broccoli??

Jayden kreeg al een poosje fruit, ging allemaal prima, niks aan de hand. Maar sinds woensdag, toen was ie precies 6 maanden, ben ik ook begonnen met groente, en wel broccoli. Alleen nu heeft 't amre kind z’n hele gezicht ineens bont… :think: Hij had al eerder een plekje op z’n rechterwang (was een ringworm, kwam door de warmte zei de huisarts, omdat hij altijd op z’n rechterwang ligt), maar nu is ie op z’n wangetjes en op z’n kin gewoon helemaal rood, en de huid is iets opgezet. Zou dit nou van de broccoli komen?? Hij heeft het eergister en gisteravond gehad…

Dat kan idd best. Ik zou hem vanavond wat anders geven en over een week of 2 weer eens brocolli proberen!

Was net bij de ha voor iets anders, meteen dit maar ff voorgelegd, en zij zei dat het komt omdat hij zo vreselijk wijlt op moment (tandjes) en dat irriteert de huid dan. Het zit nl vooral rond de mond en dan richting wangen. Maar ik neem maar het zekere voor het onzekere, even geen broccoli, en over een tijdje maar eens weer proberen.

Bedankt :thumbup: