Hallo allen,
Ik ben inmiddels voor de derde keer zwanger. In de eerste zwangerschap heb ik 11 weken met pijn en moeite bv gegeven. Bij de tweede wilde ik het proberen, maar door fluxus, opname op IC, en aanverwante zaken, kon ik haar pas de volgende dag voor het eerst aanleggen, en kwam de bv uberhaupt niet op gang.
Nu wil ik het allerliefst toch bv geven aan deze kleine buikbewoner. Gezien het ‘falen’ van mijn bv bij de eerste 2, denk ik er nu over om van begin af aan fulltime te gaan kolven. Ik ben zo verschrikkelijk onzeker en verdrietig geweest van die eerste twee keren, dat ik dit als een uiterste optie zie, en anders wordt het echt fv. Maar ja, ik wil toch mijn kleintje het beste van het beste geven natuurlijk, dus daarom denk ik erover om dan maar te gaan kolven.
Is er iemand die ook van begin af aan is gaan kolven? Hoe beviel dat? Wat zijn de voor- en nadelen ervan?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
:-*
Ik heb geen ervaring, maar wil je veel succes wensen en ik hoop dat het bij dit wondertje wel allemaal goed gaat met de BV!
Top dat je het toch weer wilt proberen, ondanks 2 moeilijke/mislukte pogingen :thumbup:
Denk dat het ook wel heel belangrijk is om je voorgeschiedenis bij de VK/kraamhulp voor te leggen, zodat ze je straks meteen vanaf het begin goed kunnen begeleiden!
En misschien deskunndige hulp al inschakelen? (lactatiedeskundige ofzo?)
Nogmaals veel succes :hug: [/spoiler]
@marieke_dm wrote:
Ik heb geen ervaring, maar wil je veel succes wensen en ik hoop dat het bij dit wondertje wel allemaal goed gaat met de BV!
Top dat je het toch weer wilt proberen, ondanks 2 moeilijke/mislukte pogingen :thumbup:
Denk dat het ook wel heel belangrijk is om je voorgeschiedenis bij de VK/kraamhulp voor te leggen, zodat ze je straks meteen vanaf het begin goed kunnen begeleiden!
En misschien deskunndige hulp al inschakelen? (lactatiedeskundige ofzo?)
Nogmaals veel succes :hug: [/spoiler]