van baby- naar peutergroep

OK, waarschijnlijk zijn hier al tig topics over…maar ik kan het de eerste 4 pagina’s in ieder geval niet vinden 8)



Isa gaat per 13 oktober van de baby- naar de peutergroep, mijn kleine meissie wordt groot :inlove: . Ergens vind ik het hartstikke eng, ze is nog zoooo klein maar mentaal is ze er wel aan toe denk ik.



Maar nu mijn vraag: wat doe je als ze afscheid neemt? Trakteren? kadootje voor de leidsters? kadootje voor de groep? En wat dan :think:



Wat hebben jullie gedaan toen jullie beeb een peuter werd? Ik heb nog zo’n 6 weken om iets te in elkaar te breien…gezien mijn a-creatieve geest moet dit genoeg zijn om iets te kunnen maken :mrgreen:



Alvast bedankt voor jullie reacties!

Helemaal niemand???

:cry: :cry: :cry:



Dan vraag ik volgende week maar gewoon aan de leidster wat gebruikelijk is 8)

Onze zoon is 2 maanden geleden van baby naar peutergroep gegaan.

Hij heeft getrakteerd, en voor de juffen hadden we een nieuwe inhoud voor de snoeppot gekocht

Wij doen dat alleen als het icm een verjaardag is (dus bijv met 2 jaar naar de peutergroep).



Zoonlief zit op een kdv waar de dreumesgroep vanaf 1,5 jaar is en dan wordt er dus niet getrakteerd :slight_smile:

ok, het is dus per KDV verschillend :think: …



hmmm toch maar even vragen dan 8)



bedankt voor jullie reactie!

Ik heb destijds foto’s gemaakt van Brent met z’n leidsters en deze in een dubbel kaartje geplakt, waar ik op de voorkant een handafdrukje had gemaakt en heel groot ‘Dag’ op had gezet. In het kaartje nog een tekstje om ze te bedanken voor de goede zorgen. De kindjes uit de groep heb ik overigens niet getrakteerd toen.



De leidsters vonden het een groot succes.