Hmmm… hier zit ik dan. In mijn eentje. Manlief was moe en ligt even te slapen, Lana ook (uiteindelijk).
Lana is net 1 jaar geworden. Ze is officieel een dreumes. Als ik ga na denken… Niet meer op KoK naar de baby-afdeling, maar de dreumesafdeling. Het zal even wennen zijn. Babyfase voorbij, dreumesfase breekt aan. Beetje verdrietig, maar toch ook wel weer blij. Blij dat ze 1 jaar is en baby af is.
En toch… ze blijft mijn baby’tje :inlove:
:mrgreen:
Ik vind het al zo’n groot verschil nu ze 1 jaar is het lijkt wel of ze totaal veranderd is en nog wijzer :inlove: . ’
Ben ook blij dat de babytijd voorbij is maar dat weet je wel al .
Vanmiddag wou ik haar ff waarschuwen omdat ze iets deed wat niet mocht wat doet ze ze steekt dr tong uit en gaat lachen :mrgreen: leuk hoor zo’n dreumes
Ik merk nu wel dat ik veel in het dreumeshoekje zit te lezen :lol:
Maar toch blijft Yeline ook mn kleine baby vooral als ik haar zo op het arm heb zoals ik haar vast had toen ze er net was. hihi
Welkom in de wondere wereld van Dreumesland… met al zijn voor en nadelen :mrgreen: :inlove:
Hier al een poosje een dreumes, zeer aktief met een glimlach van oor tot oor (waar trouwens propjes in zitten :roll: :roll: ) alles doet waarvan een moeders hart op hol slaat… pffffff
We goed voor je conditie trouwens…
Maar s’avonds krijgt hij nog lekker een flesje opvolg-melk voor het slapen gaan, tijdens het drinken valt hij opgekruld op zijn zij in slaap en dan is het toch weer mijn kleine baby :inlove: :inlove: :inlove: