van 7 naar 6 flesjes?

Hallo



Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat tips en adviezen…Deze nieuwbakken mama weet het allemaal nog niet zo goed :inlove:



Onze dochter Isa is nu 1 maand oud en vannacht heeft ze voor het eerst doorgeslapen (mama helemaal in paniek wakker geschrokken vanochtend 8)



Ze zat altijd op een schema van 7 flesjes van 110cc:

07.00/10.00/14.00/17.00/20.00/23.00/04.00 en natuurlijk met de vrije bewerkingen hierop ivm de feestdagen…

de meeste flesjes van 110cc gaan net niet helemaal op, ze drinkt meestal 90 Ã 100c

O ja, ze weegt nu ongeveer 4000gr.



Hoe ga ik het nu aanpakken om naar 6 flessen te gaan? 6x 120cc proberen? en dan overdag om de 3 Ã 4 uur zodat de nachtfles van 04.00 er tussenuit gaat vallen (als het lukt :pray: )



Alvast bedankt voor jullie tips en suggesties!



Groetjes

Lekker he, de eerste nacht doorslapen. Ik hoop voor jou dat het doorzet. Ik zou met 6 x 120 ml beginnen en het oude schema zoveel mogelijk aanhouden.

Heerlijk ja, doorslapen.



Dus ze heeft die van 4 uur gemist? Nou, dan begin je dus met de eerste fles om 7.00 ( ongeveer), en ga je gewoon door met je oude schema. Ik deed niet meteen meer in zn flesje. Als ze korter komt dan je oude schema, dan verhoog je met 10 cc. Net zolang tot je merkt, dat ze weer korter dan je normale schema komt…dan doe je er weer 10 cc bij.