Valt zaagsel onder huisstofmijt????

Ik heb hout kattenkorrels in de caviabak, daar heb ik geen last van, van het hooi een beetje. Cavia zelf niet zo heel veel last van, heb een rex cavia (zo heet het geloof ik?), de haren zijn wat stugger, stuift minder gauw alle kanten op heb ik het idee. Toen ik hem kocht (zooooo’n schattig wit bolletje :inlove: ) eerst een kwartier met hem op m’n schouder gezeten, neus erin gedruk, toen gereserveerd en boodschappen gaan doen. Kijken of ik nog enigszins toonbaar de C1000 uit zou komen :mrgreen: . Dat bleek het geval dus nu woont ie hier. Moet wel zeggen dat ik hem bijna niet aanraak voor de zekerheid, kinderen zijn altijd aan het knuffelen en die kun je alledrie tot nu toe bij wijze van spreken op hun kop in een bak kattenhaar zetten en dan komen ze er nog fris uit.

Maar goed, ik heb dus geen zaagsel maar kattenbak houtkorrels :mrgreen:

mijn moeder heeft het begin dit jaar nog gekregen van de zorgverzekering hoezen voor matras, bekbed en kussens

Volgens het vergoedingenoverzicht allergie van alle verzekeraars die wij gebruiken als huisartsenpraktijk, staat dat alleen de Amersfoortse deze volledig vergoed. Er is nog één verzekering die deze deels vergoedt (ik weet niet meer welke uit mijn hoofd), maar de rest biedt geen vergoeding meer aan. Heel vreemd dat jouw moeder die vergoeding wel heeft gekregen! Zou je kunnen kijken welke verzekering dat is? Dan kan ik denk ik heel wat patienten blij maken! :dance:

Mijn man heeft ook huisstofmijtallergie maar ik verschoon echt niet om de dag het bed hoor. Als het mee zit elke week een keer maar heb ik op bedverschoondag wat beters te doen dan kan het gerust twee weken er op blijven.

Dat plaatje van die mijt, yuk. Waren ze maar zo groot dan kon ik ze vangen en naar buiten bonjouren. Bah bah bah en nog eens bah.