Valt dit onder positieve discriminatie???? :)

Ik zit met Benthe naar Extreme Homemakeover te kijken en ze zijn een negroïde man aan het helpen.

Ze kijkt en zegt ineens: Kijk mama!! een chocolade papa!!! En kijk nou, hij heeft chocolade kindjes!!!



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:lol: :mrgreen:



Broes vindt die mensen niet mooi… :? :wink:

@Bietje wrote:

:lol: :mrgreen:



Broes vindt die mensen niet mooi… :? :wink:




haha, mijn middelste heeft ooit gezegt kijk mama zwarte piet :oops:

kon wel door de grond zakken heb toen wel mijn excuus aangeboden

Hieke was 10 maanden, begin december toen de papa van een groepsgenootje op het kdv zijn zoon kwam halen. Papa. 2 meter lang, 2 meter breed en echt zo zwart als de nacht. Hieke zette het toch op een krijsen, dat hebben ze in donker Afrika kunnen horen. :oops: :mrgreen: Ik voelde me wat ongemakkelijk maar de uiterst zachtaardige man (ik kende hem wel een beetje) moest lachen en zei: dit overkomt mij in deze tijd van het jaar wel meer… :lol: :lol: :lol:

Sam zei heel nonchalant in de rij van de supermarkt toen ie ruim anderhalf was en er een grote donkere man in een zwarte bodywarmer met teddyvoering achter ons kwam staan; Kijk mama, Aap!

:roll: :oops:

Chocoladepapa… :inlove: vind ik echt ubercute van je dochter! :inlove:

Hier natuurlijk een chocolade papa… die daar echt wel tegen zou kunnen als een kind dat zegt. Want ja is en blijft een kind natuurlijk.

Wel vind ik als ouder dat je dan een bepaalde uitleg moet geven over het blank en donker.



Maar denk niet dat kinderen kunnen discrimineren op die leeftijd. :wink:

Hier natuurlijk een chocolade papa… die daar echt wel tegen zou kunnen als een kind dat zegt. Want ja is en blijft een kind natuurlijk.

Wel vind ik als ouder dat je dan een bepaalde uitleg moet geven over het blank en donker.



Maar denk niet dat kinderen kunnen discrimineren op die leeftijd. :wink:

Hier natuurlijk een chocolade papa… die daar echt wel tegen zou kunnen als een kind dat zegt. Want ja is en blijft een kind natuurlijk.

Wel vind ik als ouder dat je dan een bepaalde uitleg moet geven over het blank en donker.



Maar denk niet dat kinderen kunnen discrimineren op die leeftijd. :wink:

Uber cute :inlove:



maar had ze nog nooit eerder een negroide persoon gezien eigenlijk? Vroeg ik me gewoon eventjes af hihi

Ja, volgens mij wel… Maar waarschijnlijk ging het toen op in de menigte of zo… nu was hij steeds vol in beeld…

Bedoel, als ze had gezegd zwarte piet had ik het gesnapt, maar hoe ze nu bij chocoladepapa kwam???

Oh oke, ja dat kan inderdaad. Denk dat het hier niet zo zal opvallen namelijk, aangezien hier heel veel culturen wonen in venray :wink:



Waarom niet zwarte piet? Misschien niet ivm de tijd van het jaar?

Dan maken ze die link misschien niet?



Ik vind chocoladepapa ook veel liever klinken :inlove:

Ik denk dat ze het associeert met chocoladeletter.