val net letterlijk van mijn stoel ...

Dit moest ik even delen…



:oops:





de batterij van de laptop was op 15%… dus ik hang achterover om de stekker in de muur te steken…



glijden de achterste poten onder de stoel vandaan… .

hoofd tegen de muur … pols op de grond… schouder … pijn :? hield mijn arm gestrekt…



lag ik daar op de grond/tegen de muur…



:mrgreen: rare gewaarwording hoor… had het niet verwacht… lig je daar echt van… :think: :shock:



Nahja… vond dit wel een momentje van delen waard …



je moet toch op KOK kunnen blijven he…



8)

en toen je opstond was de accu ook leeg? :lol:



:hug: voor de pijn

:lol:



nee… terwijl ik op de grond lag… hing heb ik de stekker er natuurlijk alsnog in gedaan… :mrgreen:

hahaha :mrgreen: En dat om maar op kok te blijven zonder dat de laptop uitvalt hahaha. Heb dat ook altijd net lekker ff aan het lezen is de laptop leeg haha, wel stunts uitgehaalt maar nog niet van de stoel gevallen :mrgreen:

Tja een beetje eigen schuld dikke bult hè. :mrgreen:



Toch een :hug: voor de schrik.



spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?

Dat ik nooit meer op de achterste poten van de stoel een stekker in het contact moet doen. :naughty: :naughty: :mrgreen: :wink:

:lol:



mijn vent komt net beneden… en zegt…‘in de kleuterklas leerde je al dat je niet op 2 poten moet staan met je stoel’





:oops:

@HeidY wrote:

:lol:



mijn vent komt net beneden… en zegt…‘in de kleuterklas leerde je al dat je niet op 2 poten moet staan met je stoel’





:oops:




:lol: hilarisch!

HeidY tja verslavend hé dat KOK??? :mrgreen: :wink:



@mamma van sharondenise wrote:

spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?

Dat ik nooit meer op de achterste poten van de stoel een stekker in het contact moet doen. :naughty: :naughty: :mrgreen: :wink:


hahahahaha goeie zeg!

@Cin. wrote:

@HeidY wrote:
:lol:



mijn vent komt net beneden… en zegt…‘in de kleuterklas leerde je al dat je niet op 2 poten moet staan met je stoel’





:oops:




:lol: hilarisch!




:silenced: :silenced: :silenced:

Ik zeg niets meer hoor!!!



:-*

Oowww MUTS!!! Toch niet op je zere pols he??



En die kerel van je… tja dat is een droogkloot haha…



Kusje voor de schrik!!

:oops: thanks…



ja op ‘die pols’ maarja…



schouder doet meer zeer…



of mijn ego :think:









om de een of andere reden… blijf ik er ook maar om lachen… echt… de smile is nie van mijn gezicht af te krijgen… 8) :lol:

Uhm…geen commentaar?! 8)

Maar wel een hele dikke kus op de zere plekken!

Ik zag je in gedachten gewoon vallen… :mrgreen:

:lol: wat een doos ben je ook he :lol: :lol:



Had 't wel willen zien. Ik zou in m’n broek hebben gepiest van het lachen (niet om het ongeluk natuurlijk maar om het gezicht dat je getrokken moet hebben… :mrgreen: )



Kussie! :-* :hug:

Tja, je bent een kokker of niet. Echte die-hards! :lol:

Briljant dat je toch die stekker erin hebt weten te steken voor je lag!



:hug: voor de schrik en de pijn!