vaker te gebruiken zwangerschapstest?

bestaan ze? zwangerschapstesten die vaker dan eens te gebruiken zijn? zoals mijn situatie nu ben ik nu 9 dagen over tijd, en moet maar ‘even’ 2 weken wachten wachten tot ik weer naar de gynaecologe mag. meerdere dingen wat er wel opm begint te lijken dat het wel positief kan gaan uitpakken. maar we willen zekerheid en dan tja. haal je toch weer zon test in huis. maar iedere keer een nieuwe word nogal een kostenplaatje en gedoe…

iemand enig idee of er tests zijn die vaker te gebruiken zijn?

zoja waar, welke en hoeveel zouden die kunnen kosten?

groetjes Tessa

hey Tessa.

Nog nooit van gehoord, die testen zijn idd niet goedkoop.

Al bij kruidvat die 2 voor 4,95 geprobeerd?

Zijn iets goedkoper en makkelijk afleesbaar.

Ik zat er ook aan te denken namelijk, kan je soms me gedachten lezen :think: :stuck_out_tongue: ?

Ik was ook overtijd 18 dagen. maar werd ongesteld toch wil je zekerheid, en dat gaat in je kostenplaatje hoog op lopen (als je dit vaker moet doen)

En je wil toch sparen voor die kleine…en het liefst zo weinig mogelijk testen en gewoon POSITIEF staan! maar ja… :hand: dat wil je lichaam niet altijd.

Ik lees dus even mee:)

liefs.

precies wat je zegt:P

ik heb die tests wat jij zegt van kruidvat ook gehad idd. zijn wel makkelijk in principe maar zo irritant dan heb ik het hele potje voor nop volgegooit haha. voor die 4 druppeltjes:P

maar het werkt (voor zover ik weet) goed. maar elke keer 5 euro is veel (zegt degene die elke keer weer toch doorgaat met duur roken… :oops: )

ik ga eens even nog meer googlen hier over.

wat ik zowiezo trouwens niet snap, die tests van clearblue die kosten zon 15 euro. en ook maar 1 keer te gebruiken? wat is nu echt het verschil ervan?? ze testen toch allemaal hetzelfde? overal staat 99% betrouwbaar… waarom dan zoveel duurder?

volg maar lekker topic meE:) daarvoor zijn ze er;)

groetjes Tessa

Ik bestel ze via internet L10.enel.

Daar zijn ze een stuk goedkoper!!

(Hier iemand met een sneue cyclus dus veel testen nodig!)

Zwangerschapstesten zijn maar één x te gebruiken. De testen van Matcare zijn een stuk goedkoper, maar niet zo fijn. De CB zijn idd een stuk duurder, maar véél gevoeliger dan de Matcare testen, zo is mijn ervaring! Bij mijn laatste zwangerschap (helaas vorige week mis gegaan) testte ik met Matcare 5 dagen voor mijn NOD heel licht positief. De dagen erna echter gaven de Matcare-testen een negatieve test. 3 Dagen voor mijn NOD heb ik een CB-test gebruikt, en die gaf toen ook al positief aan. De Matcare-testen die ik nog had dus niet! De dagen erna heb ik nog eens met CB getest en die bleef positief. Dus tja, zo betrouwbaar vind ik die goedkopere testen dus niet. Daarin zit volgens mij dan toch wel het prijsverschil.

Pas geleden iets gelezen op internet over een test die je via een usb stick in je pc kunt steken.

even googelen, dan vindt je vast wel iets. :wink:

Link gevonden!

http://www.planet.nl/planet/show/id=74265/contentid=920919/sc=69ed0c

Hihi… dat was een 1 april grap!

Ik haalde zelf altijd testen online. Via ZoZwanger…daar betaalde ik geloof ik 6 euro voor 3 van die testen die je gewoon tijdens het plassen kan gebruiken.

Huh? echt waar? ben ik er dan zo ingestonken? het bericht is nl geplaatst op 8 april! :shock: :oops:

Ja die van die usb was een grap. Maar op 1 april stond die ook al ergens op internet.

hoi hoi,

Ik heb ze bij sensitest ook online gekocht… scheelt best wel veel… Een dipstick test kost daar per stuk 1.69, maar hoe meer je er neemt, hoe goedkoper het wordt per stuk…

liefs

daffie

Sensitest ja :wink: makkelijk en goedkoop.

Ik vind die usb-graqp wel een goede, wie weet komt het er nog van:D zou theoretisch vast wel kunnen:p de wetenschap tegenwoordig weet je het maar nooit, zou wel mooi zijn natuurlijk :mrgreen:

Voorlopig heb ik nog een test van kruidvat in huis liggen nu. maar ik denk dat ik straks ook via sansitest ga bestellen. ( hopend erop dat dat niet hoeft :wink: )

@kantjeboord wrote:

Huh? echt waar? ben ik er dan zo ingestonken? het bericht is nl geplaatst op 8 april! :shock: :oops:

Ja, je bent er goed ingestonken! De reden voor de vertraging was dat hij pas later vertaald werd in het Nederlands. Het was van origine een Amerikaanse April’s Fools grap…

Wel een goede grap en het moet ook wel mogelijk zijn. Ik heb zo’n diabetes prikker, dat zou ook met hcg moeten kunnen volgens mij. Een druppeltje bloed prikken en daarmee kijken hoeveel hcg of lh er in je bloed zit… Maar goed, wat moet je met die info? Word je alleen maar onzeker van en zo’n apparaatje is natuurlijk hartstikke duur. Daarnaast is er natuurlijk de persona voor de meer gedetaileerde vruchtbaarheidsanalyse.

Succes met online kopen! Hopelijk is het niet nodig…

Musje, voor mij is het idd niet meer nodig, kijk maar naar mijn banner! :wink:

Voor alle andere dames, veel succes!