vakantiewoning gezocht

Wie o wie helpt mij:



Voor een goede vriend wil ik jullie even een vraag stellen.

Op 20 september gaat hij trouwen en ze willen graag aansluirend op huwelijksreis…



Nou is ie nogal kieskeurig en heeft hij de volgende wensen:



Zeer privé, dus liefst geen omliggende woningen

Een eigen zwembad

Lekker warm

Niet te duur

Mogelijkheden tot wandelen/ relaxen en wie weet nog wst cultuur.



Land is een open optie dus daar ligt het niet aan, maar ze kunnen DE woning nog niet vinden.



Weten jullie iets leuks???



Groetjes Jiska

Ik weet wel een heerlijk plek, maar kan niet op de naam van het huis komen. hoe dan ook, er zijn daar tig prachtige prive villa’s met zwembad te huur.

Het is in ieder geval in Spanje in het plaatsje Javea (spreek uit Gabea), aan de West kust, vlakbij Benidorm, maar ver genoeg weg om geen last van die drukte te hebben. Mooie kustlijnen, Valencia in de buurt (cultuur). Wij zijn in mei in die villa geweest. Echt een hemels plekje met alles wat je maar kan wensen erop en eraan. Als ik weer op de naam kom, dan laat ik het nog even weten.

Voordeel: vliegen hierheen is niet te duur, eten en drinken is ook goed te betalen, en toch lekker weer (voorjaar, zomer, najaar).

Ik weet het weer! Het huis het: Finca Las Golondrinas.

Het staat op een website die huizen verhuurt. Dit bedrijf heet La Caza. dus gewoon lacaza met het bekende ervoor en achter (nederlands). Maar als je de naam van het huis zoekt op google, kom je er ook al.

Wat ik bijzonder vond aan dit huis is dat het ook zo prachtig en warm is ingericht. Niet zo onpersoonlijk als veel vakantiehuizen. Het was ook heel schoon!

Er is een schotel, dus nederlandse tv. Verder is de keuken volledig ingericht, dus het is een feest om daar te komen. Ook is er een buitenkeuken en houtoven. Veel zitjes in de mooie grote tuin. Oja, er is ook een sinaasappelgaard waar je zoveel mag plukken als je wilt. Hangt wel af van wanneer je daar bent of er sinaasappels hangen natuurlijk.



Nou, het lijkt wel een reclame filmpje, maar ik krijg echt geen provisie. Ik heb er gewoon ontzettend genoten.



[Edit beheer: links met foto’s verwijderd, aangezien ze het niet deden]

Wij gaan ook naar dat gebied, althea.

Wij hebben Magna Casa gehuurd. Ziet er op het oog ook heerlijk en mooi uit. Het is ook op google te vinden.

die ziet er ook mooi uit Ikke31. Leuk die glijbaan, voor de kids.

Denemarken doet veel aan huizenverhuur, ook echt leuke huizen van klein naar groot en vaak echt vrijstaand.



Buiten het seizoen hoeft het niet duur te zijn, maar misschien het levensonderhoud in verhouding wel…

Qua wandelen e.d. zit het wel goed geloof ik.

Je hebt sites als micazu en happyhome waar je particuliere huizen kunt vinden, vaak met zwembad.



Dan heb je ook nog vakantiewoning-zwembad, maar die kan ik niet goedkoop noemen.



Verder weet ik helaas geen specifieke locaties.

hoi meiden,



beetje late reactie, maar super bedankt voor jullie reacties.

ik heb de sites en namen doorgegeven en ben erg benieuwd waar de resi uiteindelijk naar toe zal gaan.



groetjes Jiska