vakantieveilingen

Iemand tips wat gunstige tijdstippen zijn? Hoe te bieden, meteen hoog, juist in laatste minuut enz? Ik heb vande week voor een spotprijsje een dagje zwaluwhoeve met dinerbuffet “gewonnen” Nu wil ik op iets anders bieden, maar het is nogal geliefd, maar wil niet nog vrij hoog uitkomen. Ben alleen elke keer net te laat of wordt net overboden. Dus als iemand tips heeft hoor ik ze graag!

donderdagochtend, zaterdagochtend en zondagochtend vroeg ;-). Na etenstijd 's avonds is echt een pruttijd dan zit echt half nederland op die site ;-). Verder heb ik geen idee wat betreft dagen en tijdstippen.

En laatste minuut bieden, dat doe ik iig altijd, er gaat nl altijd wel iemand met 1 of 2 euro over het bod heen wat al een paar minuten staat (kan je me nog volgen :p).

Vakantieveilingen is ideeal. Het jammere alleen is dat je niet kan ruilen :(. we hebben nog een vakantie naar oostenrijk liggen, maar kunnen niet (uiteraard had ik dat beter moeten plannen maar goed, je kan dan niet meer ruilen.)

Succes met bieden!

Wij bieden op de laatste 4 seconden, stellen het bedrag al in en keuren pas goed op die laatste 4 seconden dus, en tja wij hebben een bedrag in ons hoofd wat het kosten mag (nadat we bij de aanbieder hebben gekeken wat het origineel kost) en gaan daar niet overheen. Dus geduld is ook nodig want je gokt nu eenmaal vaker mis dan meteen raak. En als we het niet hebben dan is het maar zo. In de ochtenden is het idd vaak niet heel druk, maar ik heb rond 17uur ook al eens een koopje gehad op iets dat erg in trek was, dus veel erachter zitten en bijhouden wil ook wel helpen.

Succes

(niet allemaal onze truc gaan doen he, anders komen wij nergens meer door :wink: )

Dinsdag eind van de middag schijnt een goede dag te zijn :think: Ik wacht meestal ook tot laatste paar seconden

Ik zit nu weer klaar 8) :lol:

@mama van anne wrote:

Wij bieden op de laatste 4 seconden, stellen het bedrag al in en keuren pas goed op die laatste 4 seconden dus, en tja wij hebben een bedrag in ons hoofd wat het kosten mag (nadat we bij de aanbieder hebben gekeken wat het origineel kost) en gaan daar niet overheen. Dus geduld is ook nodig want je gokt nu eenmaal vaker mis dan meteen raak. En als we het niet hebben dan is het maar zo. In de ochtenden is het idd vaak niet heel druk, maar ik heb rond 17uur ook al eens een koopje gehad op iets dat erg in trek was, dus veel erachter zitten en bijhouden wil ook wel helpen.

Succes

(niet allemaal onze truc gaan doen he, anders komen wij nergens meer door :wink: )

Ik check inderdaad ook vaak de aanbieder en dan vast bedrag in mijn hoofd. Maar soms is dat bedrag hoger dan wat ik er uiteindelijk voor betaal …(dan ben ik helemaal blij :mrgreen: )

Zeker nooit op vakantieveiling gaan als het slecht weer is. Weekend is ook altijd druk of ja smorgens heel vroeg.

Wij hebben ook altijd een prijs in onze hoofd en proberen ons daar ook aan te houden. Soms wil dat wel lukken en anders laat ik het over aan mijn broertje :mrgreen: Maar ik denk dat hij ook op de laatste sec. nog snel zijn bod doet.

en gelukt :dance:

@mayo28 wrote:

en gelukt :dance:

:clap: :clap: :clap:

Goed gedaan en gefeliciteerd :dance:

en wat is het geworden?

Thanks! Zo deed ik het idd al.

En mayo, wat is het geworden ja???

Ik heb nu 8 personen jan klaassen voor 58 euro ipv 80 en dat vind ik eigenlijk al prima. Moest eigenlijk nog meer personen, maar heb het opgegeven, ben al dagen aan het bieden.