vakantieveiling

ik ben aan het bieden op iets

maar na elke bieding krijg ik een mail dat ik die bieding moet bevestigen.

op deze manier kan ik op het laatst toch niet alsnog vliegensvlug bieden

of doe ik iets niet goed

Tsja, ik denk dat dat klopt.

Ik schat altijd een beetje in hoe hoog ik wil bieden (enige euro’s boven het laatste bod) en het ligt er ook maar net aan hoeveel je er voor over hebt. Dan wacht ik met de bevestiging tot de allerlaatste seconde.

Volgens mij geldt het principe: ‘you win some, you lose some’

Overigens schijnen er ook programma’s te bestaan die het bieden van je overnemen. Dan stel je gewoon een maximum in.

Succes :thumbup: (Het werkt wel verslavend vind ik :mrgreen: )

Nou, wij bieden vrij vaak op vakantieveilingen, we gaan de 16e weer een weekend weg. En ik heb nog nooit via mail een bod moeten bevestigen. Wel als ik een bod intyp en : bied mee, dan komt er een scherm om te bevestigen, maar dat kan allemaal razendsnel. Misschien vakantieveilingen eens mailen hoe dat dat komt? Ik heb er nml nog nooit van gehoord (tot nu dan).

Je hebt wel een account gewoon daar? Ik krijg ook alleen een schermpje om te bevestigen, dus dat kost een seconde ongeveer.

Heb je hem al een keer bevestigd? Misschien is het na één keer bevestigen wel klaar, dat ze het emailadres controleren?

Ik vind dit zo stom:

Iemand bied: € 2,-

iemand bied: € 3,-

En dan bied opeens een volgende gelijk € 20,- euro.

Dat is toch niet leuk! Veel te groot verschil van €17…

En dan duurt de veilig nog zo’n 6 minuten!

@Anita-1982 wrote:

Ik vind dit zo stom:

Iemand bied: € 2,-

iemand bied: € 3,-

En dan bied opeens een volgende gelijk € 20,- euro.

Dat is toch niet leuk! Veel te groot verschil van €17…

En dan duurt de veilig nog zo’n 6 minuten!

Tja dat is vakantieveilingen…wij bieden altijd de laatste 4 seconden en er zitten mensen bij die prijzen opdrijven of gewoon erg dom zijn. Daar zal je mee moeten leren leven als je op vakantieveilingen gaat bieden, helaas. Het is een ergenis van veel mensen, maar je doet er niks aan.

Was trouwens een leuk weekend voor de prijs dat we hadden en de 23e april gaan we een midweek naar Roompot klein vink.

Ook zijn we al voor de zomervakantie aan het kijken, maar nog geen campings die ons aantrekken voor die tijd. Dat komt wel na de mei vakantie hoop ik.

Wij kijken toruwens eerst wat iets kost bij de aanbieder zelf en beslissen daarna welke prijs wij willen betalen via vakantieveilingen…als het boven onze prijs uitgaat, dan niet, volgende keer beter.

Ik heb ook nog nooit gehad dat ik via mail een bod moest accepteren. Dat gebeurt hier in een schermpje op de site zelf.

En dat bieden :wall: Als ik al iemand zo hoog erover heen zie bieden stop ik. Dan is dat vast iemand van dat bedrijf zelf, zo denk ik dan.