Vakanties

@Sennapen wrote:

Wij kunnen Roan never nooit 4.5 stil laten zitten in een vliegtuig en ergens anders slapen dan in een bed doet ie niet, dan is ie niet te harden, weet ik nu al, dus daarom is voor ons vliegen op dit moment geen optie…

O maar stilzitten hoeft toch ook niet? Wij hadden op de terugweg mombasa-amsterdam een duits jongetje met wie we een hoop lol hebben gehad. Zat op een gegeven moment ook op schoot :mrgreen:.

Maar ik kan me voorstellen dat als je dat al van te voren weet het inderdaad beter is het niet te doen ;-).

Al lijkt mij achter je kind aan rennen leuker als een huilend kind stil krijgen :shifty:

#MamaMarije: Die foto :inlove:. Maar lijkt me inderdaad wel zwaar zo een paar uur lang zitten…

@ClaudiaJurgen wrote:

Hier is er zeker wel wat veranderd, wij waren ook van de vliegvakanties en stedentrips.

We maken nog steeds 1 keer per jaar een stedentrip met zijn tweeen, maar vliegvakantie doen we de aankomende jaren (2 a 3 jaar denk ik ) niet meer.

Nu gaan we geregeld een midweekje weg, een huisje ergens in Nederland of Duitsland.

We genieten net zo maar het is wel anders.

En waarom niet meer vliegen? *is heus niet nieuwschierig … * :liar:

Het 1e jaar van ivan zijn we naar Vlieland geweest

afgelopen zomer gewoon kamperen in Frankrijk. Voor herhaling vatbaar volgend jaar gaan we weer ook met een 4 maanden baby. Ik zou trouwens ook gewoon gaan vliegen

Zomervakantie gaat hier nog altijd per kampeer alleen tegenwoordig met caravan ipv tent. Vanaf volgend schooljaar zitten we vast aan het hoogseizoen en dat betekend vooral dat de prijs omhoog gaat. Weekendjes weg kunnen we nog steeds mits we goed letten op aanbiedingen. Dat deden we toch in een bungalowpark als we gaan. Proberen het zeker 1 x per jaar te doen. Heel soms pakken we in het voorjaar nog een korte break met de caravan samen met mijn ouders bv. Eigenlijk is er aan ons vakantiegedrag niet veel veranderd nu zoonlief erbij is. Hij geniet ervan en wij hebben enkel wat meer was bij thuiskomst en nemen 1 doosje met speelgoed en wat extra kleding mee.

Ook de bestemming is eigenlijk niet echt veranderd. We hebben zoonlief al mee gehad naar Hongarije, Cochem en Hamburg en dat echt zonder problemen. Zijn dan ook gezegend met een kereltje dat nooit echt wagenziek is. Ook veel huilen deed hij nooit, slapen gaat prima in de Deryan zolang zijn favo knuffel maar mee is (en papa en mama). We kregen zelfs toen hij bijna een jaar was een compliment van onze Duitse overburen op de camping in Hongarije dat ze echt amper wisten dat we een baby bij ons hadden. Ja hij speelde lekker en lachte overdag en in de nacht amper gehuild en lekker geslapen omdat hij best moe was van alle indrukken overdag.

hier is niks veranderd, gingen voor Jayden er was steeds kamperen in Italië, huurden we een kant en klare bungalowtent. En dat hebben we nu al 3 keer met Jayden gedaan :wink: volgend jaar slaan we jaartje over, jaar daarop gaan we weer precies hetzelfde doen :slight_smile: