vakantieplannen naar menorca met kids?

ik zit al ff lekker te dagdromen op zoek naar een vakantie voor vlgd jaar. We zitten in twijfel, we willen komend jaar ergens een appartement/hotel ipv met de tent, beeb is nog wel erg klein. Nu wilde ik de belgische kust, maar ik hoor ook verhalen over dat menorca een supereiland is voor kleine kinderen.



Nu vraag ik me af, wie er is ooit geweest en waar op het eiland en wat vond je ervan?

eh nee geen ervaring… wij zijn vorig jaar met onze uk gewoon gaan kamperen.

Weet niet in welke periode jullie willen gaan en hoe oud de kleine dan zal zijn (je moet begin januari bevallen? dus kindje van 6 maand ongeveer?) maar wij vonden het op zich prima te doen… als je tenminste kamperen gewend bent :lol:

Menorca heeft leuke resorts gericht op kinderen… verder heeft het qua cultuur e.d niet veel te bieden (van horen zeggen van klanten)

haha ik moet wel lachen: menorca of de belgische kust :mrgreen: bijnaaaa hetzelfde :wink:





Ik heb gewoon van jongs af aan gekampeerd, als je dat gewend bent, gaat het prima. Maar als je geen zin heb in de rompslomp dan zou ik gezien je oudste absoluut kiezen voor een appartementje ipv een hotelkamer. Hotelkamer zit je zo opgesloten op 1 kamer. Kun je niet echt een kant op als kinderen op bed liggen. Lijkt mij veel onpraktischer dan kamperen of een appartementje…

ja das ook wel weer zo, al kan je op de camping ook weinig meer als de kids op bed liggen (tenminste daar doe ik dus niet aan)



Kamperen zal ook prima gaan misschien, al lijkt het ons wel wat onhandig met 2 campingbedjes in 1 slaapcabine, of zou dana, dan net 2, al op een luchtbed kunnen? Ook niet helemaal handig lijkt me met een campingbed ernaast maar goed…



Ik had zelf nog niet over verschil hotel/app nagedacht, zat net alleen te kijken en dacht, das wel hendig lekker met eten erbij, niet zelf hoeven te koken.



Nou ik zal vriend nog eens vragen wat we nu precies gaan doen voor ik me een breuk zoek, al is het wel lekker om weg te dromen bij die heerlijke zomerse plaatjes.

mmm ik zou ook niet weg gaan bij mijn hotel/ appartement, je zit toch ‘vast’ op de plek waar je kindjes slapen zeg maar :lol:



Wij hadden wel een camping met kindersanitair, dus babybadje verzonken in een groot werkblad, dus top :thumbup: Was overigens verder geeneens een luxe camping, maar dat was goed in orde en de oudste 2 waren gelukkig met de speeltuin achter de tent.



Op zich lekker zon zee strand bestemming ook fijn, maar ik kon het kamperen wel waarderen met 3 kids (overigens… de jongste heeft veel bij mij op het luchtbed gelegen, dat wel :wink: )

@femmie wrote:

ja das ook wel weer zo, al kan je op de camping ook weinig meer als de kids op bed liggen (tenminste daar doe ik dus niet aan)



ik persoonlijk lees liever een boek voor mijn tent, of zit lekker te kletsen met een flesje wijn en een spelletje erbij, dan dat ik in een donkere hotelkamer stil moet zijn. Maar goed, dat ben ik.
Een kind van 2 zou ik gewoon bij mij in bed nemen in de tent. voor de ander een campingbedje of deryantentje.

wij zijn jaren terug naar menorca geweest zonder kids

het is echt kind vriendelijk waar wij zaten

“club Andria”



wij hadden een appartement begane grond pal aan het zwembad

alle appartementen waren rondom het zwembad

dus we zaten s ávonds lekker op ons terrasje beetje mensen te kijken :mrgreen:



ik zou het met onze kleine nu echt wel aandurven daar :stuck_out_tongue:

hoiii,

wij zijn dit jaar naar menorca geweest. 2 weken… super gehad.



voor plaatjes zie foto-album op mijn www augustus album… en ik heb er ook wel over geschreven in mijn dagboek… moet je even datum opzoeken…



Veel plezier…