Vakantiepark Weerterbergen / Katjeskelder

Hallo allemaal,



bij onze supermarkt kun je voor maximaal 100 euro korting sparen voor o.a. vakantiepark Weerterbergen in Weert. Dit bovenop de jonge gezinnenkorting :dance: . Is iemand hier al eens geweest en is het wat? Zijn de huisjes mooi en is het zwembad de moeite waard? En kun je je er wel een heel weekend vermaken?



We twijfelen tussen dit park en De Katjeskelder. Misschien dat iemand vergelijkingsmateriaal heeft? De korting geldt echter niet voor De Katjeskelder.



Alvast bedankt voor de reacties.

Ja we zijn er toevallig al 2x geweest …

Een keer in Februari en een keer in November!!

Wij vermaken ons er altijd prima, veel voor de kids, overdekt zowel buiten.

Lekker eten, veel bos, mooie stad is Weert ook trouwens.

Zwembad is ook erg leuk, niet echt veel, maar genoeg om te doen.

Huisjes zijn iets minder schoon, maar wel erg goed te doen …

Erg ruim, alles aanwezig!

En ja je kan je er een heel weekend vermaken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Toevallig afgelopen december geweest in de Weerterbergen.



Was heel leuk.

IJsbaan erbij, elke morgen verse broodjes, accommodaties zijn wat achterstallig, maar wat je nodig hebt zit erin.

Verder is er een prima zwembad, ook voor kleintjes.

De omgeving is hartstikke bewandelbaar (hebben wij overigens niet gedaan :angel: )



Veelplezier alvast

Wij gaan over 2 weken naar Weerterbergen dus dan kan ik je meer vertellen…



Katjeskelder hoor ik veel slechte dingen over :shifty:

Ik ben er ook een keer geweest… heb er goede herinneringen aan…



Was alleen een ERG duur weekje… :lol: Had toen net een week verkering met mijn (huidige) man. Elke avond hingen we aan de telefoon…



Maar leuk park, lekker restaurant en omgeving…

Wij zijn vorig jaar in Weerterbergen geweest en ik vond het een leuk park. Ze hebben er overigens ook speciale huisjes voor mensen met kinderen, staat een hek om de bungalow heen en standaard een bedje en kinderstoel in het huisje, zit niet standaard in de gewone huisjes namelijk.

wij zijn bij de katjeskelder geweest.

viel ons errugh tegen.

Wel leuk park, wij hadden een leuk huisje, maar de rest was het net niet!



Weertsehuppelepub ken ik niet

Bedankt voor jullie reacties.

Misschien wordt het dan toch geen Weerterbergen of Katjeskelder maar gewoon weer Center Parcs. Al hadden we daar de vorige keer ook een heel vies oud huisje (voor 500 euro 1 weekend :shock: ).

De huisjes van Roompot zijn toch een stuk goedkoper vandaar dat het me wel wat leek.

Weertenbergen was echt top! Overdekt speelterrein, buiten is er ook een grote speeltuin. Kindvriendelijke huisjes! Hek erom heen, dus je kind kan echt niet weg lopen.



Wij gaan er vast nog eens keer heen.



Succes met het maken van de keuze.



Groetjes,

Moon

Wij zijn vorig weekend in de Katjeskelder geweest. Het huisje was echt helemaal top, erg luxe. Alles zat er in, inclusie 3 badkamers hahaha.

Het park op zich was mooi, lag in een mooie omgeving en de stad Oosterhout is erg leuk! :thumbup:

Maarrrrrrr… Ik vond de rest op het park niet echt bijzonder. De speeltuin was top, maar het zwembad vond ik echt matig. Er was een ijsbaan, maar die was ook piepklein. Ook de bowlingbaan was maar klein…

Verder waren de Pizzeria en het Cafetaria gesloten, en er stond dus buiten een snackcar. Dat was echt een dikke flop, het was echt niet te eten en het personeel was ronduit onbeschoft.

Maar wij hebben wel een top weekend gehad, en hebben ons zeker wel vermaakt. Ik zou alleen een volgende keer toch naar CP gaan.

Port Zelande vond ik bijvoorbeeld echt top, maar een heel stuk duurder!

Wij gaan komende vrijdag weekendje Weerter Bergen voor 77 euro!!!



KatjesKelder zijn we ook ooit geweest. Mooi 22 pers huisje alleen erg duur en vreselijk vies, hebben 180 euro schoonmkaak teruggeeist.



Zwembad erg kleine en eenvoudig.



Huis wel met sauna etc.



Zal na komend weekend de vergelijk voor je doen.



Petri

weerterbergen ben ik nog nooit geweest, maar wel bij de katjeskelder. Het huisje was mooi en groot en in ons geval wel schoon en de omgeving leuk, maar het park viel ons ook tegen. Het zwembad was behoorlijk klein, we waren er binnen een half uur weer uit en de helft zat dicht. Beetje jammer, maar we hebben ons prima vermaakt, het was goed weer, dus dan kan je leuk dingen doen in de omgeving :smiley:

Weerterbergen hebben we hele goeie herinneringen aan!

Leuke speelmogelijkheden voor de kids (binnen en buiten), leuk zwembad, lekker eten en leuke huisjes.

Huisjes zijn niet al te nieuw meer, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.



En ze hebben altijd hele leuke aanbiedingen! Wij zijn er een keer een weekend geweest voor 1 euro!!! :dance:

Weertebergen erg leuk moet ik zeggen 4 keer geweest en al die keren erg veel plezier gehad! Dus zeker gaan!

Wij zijn er geweest toen de oudste een paar maanden was (februari/ maart 2006). Was een groot succes! Alles was gewoon open. Fijn restaurant erbij, leuk zwembad (en sauna) en een supermarkt. Mooie wandelomgeving en in de nabijheid van Weert.

Het huisje waas niet supernieuw, maar alles zat erin (ook een bad) dus wij waren er zeer tevreden over.



Wij vonden het een groot succes :thumbup:

wij wonen vlakbij katjeskelder en zijn er ook eens 2 weken op vakantie geweest mijn kids vonden het daar erg leuk.



Heb er echt geen kwaad woord over hoor was erg gezellig en genoeg entertaiment