vakantiepark Nederland (zomer)

Welke raden jullie aan ?



De ouders van mijn man hebben een caravan. Die mogen we dan lenen.

Lijkt me heel gezellig eens met mijn man en Jelle en ons volgende kind dus een weekje in NL op vakantie te gaan.



Aangezien Remco (mijn man) eind juli een weekje vrij heeft (bedrijf gesloten en dat dus ook verplicht is) willen we eventueel dan een weekje weg, ook komt dat goed uit omdat ik 24ste van juli ook 30 wordt :mrgreen:



Maar wat raden jullie aan ? Gewoon dus in NL, waar je je caravan kwijt kan en waar dus genoeg te doen is voor kinderen.



Bedankt alvast :thumbup:

Hoi



wij gaan ieder jaar kamperen maar tis ieder jaar weer ff zoeken welke camping we naar toe willen. we nemen ieder jaar een andere om toch wat verandering te hebben.



Je hebt zoveel sites waarop je kan slecteren wat je belangrijk vindt op een camping en dan krijg je een lijstje van welke campings bij jouw wensen passen.



Zou je wel adviseren om snel te reserveren goede campings kunnen nu al vol zitten



succes

giga konijnenhol in beerze???



kleine wolf bij ommen



land van bartje in??? (drenthe)

In Ermelo zit camping de Paalberg. Hele mooie, ruime plaatsen, bosrijk terrein, leuk animatieprogramma…Wij vonden het 7 jaar geleden een topcaming. Daarna niet meer geweest, maar ze hebben een website!

RCN de flaasbloem!!!



Ik kwam er al als kind, en ben de afgelopen 2 jaar ook met tigo geweest…

2x per dag een treintje over het terrein (vinden de kids erg leuk), savonds kinderverhaaltje of kinderbommen (dansen), leuk kleuter buitenbad, klein binnen zwembadje, leuke speeltuin, mooie bosrijke omgeving (tis in chaam, noord brabant) en een animatie programma uiteraard…



Ik vind het iig erg leuk… En ik misschien ga ik deze zomer weer.

(ik ga dan trouwens voor luxe, een bungalow ;-))

@jen wrote:

giga konijnenhol in beerze???




Deze schijnt echt :thumbup: :thumbup: te zijn!!

ehm… een of andere camping bij beekbergen? moet een heeeeel mooi speeleiland zijn voor de kinderen!! geen idee hoe et heet maar iedereen uit deze buurt trekt daar altijd heen!!

Wij zijn naar de Molenhof in Twente geweest, echte aanrader.



Leuke rustige kindercamping met animatieteam, buiten en binnenzwembad veel speelweides etc.



Petri

Wij hebben al 2 jaar achter elkaar een huisje gehuurd op vakantiepark Marveld waar ze ook een camping bij hebben…heel leuk park wat betaalbaar is!!

mijn favoriet in nederland is camping De Hertshoorn in Garderen (veluwe).



super mooi aangelegde camping met overdekt zwembad, kinderboerderij, speeltuin, animatie en super geweldige waterspeeltuin…



ook heel mooi sanitair, mooi kindersanitair, gewoon top!