vakantiepark aan de belgische kust?

Wij zijn aan het kijken voor vlgd jaar vakantie. We willen in sept weg en omdat beeb dan nog vrij jong is hebben we besloten een huisje ergens te willen huren ipv met de tent naar een camping.

Mijn voorkeur gaat uit naar de belgische kust. Maar ik heb gekeken en roompot en landal geeft geen opties daar weer.



Heeft iemand enig idee welke vakantieparken er daar in die regio zitten?

hoi hoi,

Persoonlijk waren wij al in Hollyday Village in De Haan.

Mooi park met (vissers)huisjes, tuin(tje) erbij, openluchtzwembad, taverne, tennisveld, kleine kinderspeeltuin.

Het ligt wel ong 1.5 km van de zee.

Wellicht hebben ze website (google eens).



liefs

Gerda

Wij gingen altijd naar deze http://www.holiday-village.be/nl/environment.asp . Dat ligt bij het dorpje De Haan.

Het zijn leuke huisjes, leuk restaurant zit erbij. Klein buitenzwembad, speeltuintje en soort kantine-achtig iets. Lekker iedere morgen verse broodjes halen bij de bakker om de hoek enz.

De Haan is een heel leuk kustplaatsje vind ik zelf, met een leuke boulevard en een mooi strand.

In de winter is er niet veel te beleven, maar in de zomer is het er erg gezellig.



Anders google je eens op vakantiehuisjes in De Haan of Oostende of Blankenberge :wink: .

@gerda wrote:

hoi hoi,

Persoonlijk waren wij al in Hollyday Village in De Haan.

Mooi park met (vissers)huisjes, tuin(tje) erbij, openluchtzwembad, taverne, tennisveld, kleine kinderspeeltuin.

Het ligt wel ong 1.5 km van de zee.

Wellicht hebben ze website (google eens).



liefs

Gerda




Haha dat is toevallig :mrgreen:

ja ik was aan het googlen erop en ze hebben idd een site!

(zat zoiezo te denken, lekker handig van mezelf hier aan jullie te vragen zonder eerst te googlen :oops: )

wanneer gaan we weer, Muiz??? :wink:

lekker mekaar eens ontmoeten??? (mini kok afspraakje)



liefs

Gerda

@gerda wrote:

wanneer gaan we weer, Muiz??? :wink:

lekker mekaar eens ontmoeten??? (mini kok afspraakje)



liefs

Gerda




Hahaha nou we hebben nog geen plannen! Maar als we weer gaan wordt het zeker daarnaartoe. Ik vind het leuk aan de Belgische kust. :stuck_out_tongue:

weetje wat ook leuk is,



een appartement of villa huren… appartementen zitten aan de kust en aan de boulevard! het heet westende… is het heel leuk voor kleine kinderen en ze organiseren de hele dag en elke dag leuke activiteiten voor de kids…

wij gaan er elk jaar 2 weken heen met de kids… ze vinden het geweldig…



je kunt wel informatie opdoen bij laplage punt BE

heb ff zitten kijken, kan zeker leuk zijn, al had vriend me wel te kennen gegeven MET zwembad te willen voor dana :inlove:

Denk dat appartementje dus over gaat en we toch voor park gaan. Maar zeker leuk voor een andere keer te onthouden als ze wat groter zijn :mrgreen:

Hoihoi



Sunparks heeft ook 2 belgische kustparken (valt tegenwoordig onder center parcs geloof ik)

met wat meer faciliteiten misschien



de haan en oostduinkerke

Hoi,



Wij willen ook naar de belgische kust.



Iemand ervaring met Noordzeepark Zeepolder ( http://www.zeepolder.net )



Groetjes Ellen