vakantiehuisjeperikelen

Als ik je verhaal lees begrijp ik niet waarom je op dag 1 niet naar de receptie bent gegaan. Ze hebben een schoonmaak protocol, als dit niet naar berhoren gebeurt dan wordt het overgedaan of er wordt een vervangend huisje geregeld. De huttenheugte is wel 1 van de oudere parken, maar schoon maken kan overal.

Het park zelf is erg leuk, mooi zwembad en plopsa op loopafstand maakt het wel compleet.

rijstekorrel… ons allereerste verblijf was de schoonmaak verre van oke. Maar het heeft ons een hele dag gekost omdat we aanwezig moesten zijn tijdens het verblijf of dat we tijdelijk konden verhuizen naar een ander huisje. Met een baby van 7 maand geen optie om tig keer te verhuizen. Nu ervoor gekozen om achteraf te klagen, anders hadden we ws de eerste dag geen gebruik meer kunnen maken van het zwembad ed, terwijl onze beide kinderen zaten te popelen om er heen te gaan! En een van de twee blijven is bij ons geen optie, de jongste moet je continu in de gaten houden, dus dat durven we niet aan!

Ik heb een mail gestuurd het gaat ook meer over de algehele staat van het huisje. SChimmel op de muren in de voegen is niet iets van de laatste schoonmaak.

Zelf heb ik het gevoel dat het ook wel ligt aan de mensen die er voor ons gezeten hebben. De pannen waren nog neit eens schoon aan de binnenkant.

zo dan gaan we eerst eens op mijn eigen fiets rondfietsen, die fiets had zo gek zadel :slight_smile: leek wel een masagezadel voor onze dikke stoeten :):slight_smile: Dus… ook ondanks het huisje wel een goede tijd gehad, rondom en in het zwembad en met lekker fietsen, maar het huisje zelf was diep bedroevend.

Soms denk ik wel eens dat ze bij de parken verkeerd bezuinigen…te weinig tijd voor de schoonmaakploeg om schoon te maken. De paar klachten maar voor lief nemend of zo. :think:

Terwijl het stomme is dat ze het juist en OOK van de mondelinge reclame moeten hebben. Zonde he want ondanks dat je er ook genoeg leuks meemaakt is dat wel je meest overheersende gevoel dat je meeneemt naar huis. :frowning: En over alleen wat stof mekker ik ook niet, maar ja het totaalplaatje daar miep ik dan wel over en ga dan ook gerust naar de receptie. Maar ook daar hebben ze vaak veeeel te weinig tijd op een wisseldag om je goed te helpen omdat ze eigenlijk ook met te weinig personeel staan.

Lune,

Ik ben ook niet zo’n poetsmiep in eigen huis, maar dat is mijn eigen zooi he.

je moet het type zijn voor vakanties elders, ben ik al niet echt. We willen volgend jaar 14 dagen buitenland doen en dan vooral verder dan 1 dag rijden want anders ben ik het na 4 dagen al flauw denk ik :oops: En ja… ik ben idd ernstig vies van andermans vuil. Ga ook te veel nadenken vaak… vooral over de bedden… het idee dat er tig anderen voor ons hebben geslapen, hebben gezweet, hebben gese*t en kinderen die een doorligplasluier hebben aangehad of iets… brrrrrrr… dus ja, hier gaat er altijd een eigen onderhoes mee die ik over het lakenpakket onderlaken doe van het huisje en mijn eigen kussen en dan nog slaap ik de eerste nacht beroerd…

Vaak doe je dit soort dingen voor je kinderen… die vragen hier echt om “gaan wij ook nog op vakantie” zoals klasgenoten… Maar voor mij hoeft het niet.

Dat is ook echt het argument om een caravan aan te schaffen… dan nemen we gewoon onze eigen toko mee van huis. lijkt me heel prettig.

En wij hebben ook echt wel eens huisjes gehad die van ellende uit elkaar vielen… planken die van de muur afkwamen, banken die bij verschuiven een poot kwijtraakten enz…

Hebben in mei een huisje van RCN gehuurd, was eenvoudig, niet overal even schoon en de la hing scheef in de kastjes. Maar dat huisje voldeed prima. Dat vond ik dus niet erg, terwijl ik echt wel erger heb gezien hoor… :shifty:

Zolang ze niet in een gewoon bed lagen, nam ik altijd een campingbedje mee met eigen beddengoed.

Ik lig het liefst ook in mijn eigen bed en ben in mijn eigen huis en vakantie is ook niet helemaal mijn ding. Inderdaad … voor de kinderen.

Het ligt aan mij, dat weet ik best wel, maar ik vind al gauw iets vies in zo’n huisje.

En ik ben vrij critisch weet ik van mezelf dus schoon is in mijn ogen vaak helemaal niet schoon. Vieze glazen, borden bestek … brrrr. Vaak stuur ik de rest lekker naar de speeltuin als we aankomen en poets ik de boel en was af wat we gaan gebruiken en zet dat apart. De rest weet al dat ze dan beter gewoon even lol kunnen gaan maken buiten en pas terug komen als de nesteldrang bij mama weer voorbij is.

Mijn man roept altijd dat degenen die na ons in het huisje komen nog nooit zo’n schoon huisje hebben gehad 8)

Soms is het me echt te gortig hoor. Een prullenbak met een plas ranja op de bodem waardoor de keuken vol zat met mieren. Bah.