Ik wil eigenlijk wel een paar dagen weg ik ben er erg aan toe…
de zon schijnt heerlijk im mijn woonkamer en zit te neuzen op vakantie veilingen
nu zit ik me te bedenken waarom ga ik niet samen met m en laat hub met d thuis… ben ik er ff uit heeft m mama tijd alleen wat ik eerder vaak met d deed (toen hub en ik een tijd uit elkaar waren)…
maar aan de andere kant denk ik dat kan ik niet maken tegen over d…
hub zou het een worst wezen gaat regelmatig weg voor werk naar het buitenland en zo…
wat zouden jullie doen ???
Gewoon doen. Is maar een paar dagen toch? Denk niet dat de jongste het zo erg gaat vinden.
Wie van de twee is M. en wie is D.?
Doen…
@D. wrote:
Wie van de twee is M. en wie is D.?
volgens mij wil ze met de jongste weg.
Ik zou het andersom wel doen, maar de oudste achterlaten, hmmm :think:
hoewel, ik ben wel heel erg voor zo nu en dan exclusieve aandacht voor je kinderen. Dus als je dan volgende keer met hem paar dagen weg gaat… :thumbup:
Ik zeg ook doen!!
Laatst ben ik een nachtje met W.essel weg geweest en wat een lol hebben we gehad. Je kunt zo leuk kletsen met een 4 jarige.
Ik zou het lekker doen hoor. Je kunt je oudste toch goed uitleggen dat hij de volgende keer aan de beurt is? En dat dan wel ook echt doen natuurlijk Misschien kan papa met hem wat leuks doen.
Ik zou het niet doen.
Zou dan helemaal zonder kids gaan.
En als je iets exclusiefs met je kind wil doen, dan zou ik dat hooguit een dagje doen. Dat is overzichtelijker voor de kleinste of oudste (ik weet niet wie wie is).
ik zou met zijn drietjes gaan. wel wat drukker maar ik vind het goed te doen… ik zou me altijd schuldig voelen naar de andere…maar dat ben ik…
Doen, wij doen ook zo af en toe iets met maar 1 kind. Gewoon omdat met 4 kinderen tegelijk altijd druk en chaotisch is en ook niet in alle gevallen betaalbaar.
Zo ben ik met Niek al een keer een nachtje naar een hotel aan Zee geweest, lekker genieten van het uitgebreide ontbijtbuffet, lekker keutelen, meiden dingen doen, naar de kapper, make-upjes kopen en lekker strandwandelen.
Ruud is al een keer met Peter naar Amsterdam geweest, halve dag op schiphol rondgeneusd en daarna in Amsterdam zelf een nachtje hotel.
Ze komen er helemaal vol van terug, die 1 op 1 aandacht vinden ze geweldig.
Met Mies heb ik een maand of 3 terug een dag wat leuks gedaan, hij vind een hotel nog niet echt wat. Maar gewoon een dag met hem alleen naar Dierentuin de Wissel, een dag keutelen, daarna frietjes eten bij de Mac en dan terugrijden binnendoor en hij mocht zeggen hoe mama moest rijden. (had wel navi mee) dikke schik omdat we een paar keer in een wildvreemde doodlopende straat uitkwamen.
Maar een dag bioscoop en dan met 1 kind uit eten hebben we al wel vaker gedaan, of met 1 kind naar een event zoals een mega mindy show of iets. Jahoor, doen we echt wel vaker met 1 kind. De andere komt dan een andere keer weer aan de beurt, dus ik zou het zeker doen. Niks mis mee om kinderen zo ook mee te geven dat ze allemaal individueel behoeften hebben en dat we ons best doen om ze om en om te verwennen, maar dat het niet standaard zo is dat wat de 1 mag doen, de ander ook mag doen/krijgt.
het is een probleem om manlief vrij te krijgen buiten bouwvak en kerst … daarnaast heeft hij ook nog dienst 1 week in de 4 weken dus maakt het nog lastiger en het is altijd zo druk op zijn werk en hij is 1 van de handigste allround monteurs dus willen ze hem het lieft op de zaak er bij hebben…
maar ik heb het rond ik ga dinsdag naar Istanboel :mrgreen:
Met Manlief !!!
de kids blijven thuis met opa, oma en tante…
het was zo dat ik met m zou gaan de jongste omdat hij nergens aan vast zit ik zit ook aan niks gebonden … d aan school en hub aan werk…
maar nu is alles geregeld en ik ga dinsdag genieten van vakantie met hub…
de eerste keer met zijn 2tjes op vakantie naar het buitenland…
ik zit nu te denken volgens mij de eerste keer met z’n 2en op vakantie :shock:
altijd is er wel iemand bij geweest of familie of vrienden of de kids…
dus nu voor het eerst met z’n 2tjes
we kennen elkaar in april 10 jaar en daarvan zijn we ongeveer 7 jaar bij elkaar … en straks in juni 1 jaar getrouwd…
en ja allebei papa en mama van d en m
maar eens problemen gehad met elkaar en is allemaal weer goed gekomen
Wat heerlijk, geniet er van!
hij heeft op het werk gezegd : de vrouw heeft een vakantie geboekt dus ik ga dinsdag weg en kom vrijdag weer terug… dus kort weekje alleen maandag werken… ze waren er niet erg blij mee maar goed… dat komt ook wel weer goed…
het gebeurt altijd zo van hun kant en soms pas een dag of 2 van te voren dat hij voor een paar dagen weg moet op karwei naar het buitenland en hij werkt ook regelmatig over…
ik heb er al helemaal zin in :dance:
whahah goed geregeld hoor!!
En als je man ook laat van te voren te horen rkijgt dat hij weg moet voor werk dan kunnen ze het een keertje terug verwachten toch!! goed gedaan en geniet ervan!!