Vakantie

Volgende week hebben de kinderen wel vakantie, en inderdaad met carnaval een week vakantie gehad, maar de rest van Nederland had 2 weken eerder krokusvakantie, dus dat lijkt me ook gelijk… :think:



Er zijn wel veel studie ochtenden geweest (4 of zo) misschien dat dat nog mee telt. Verder zijn de kinderen op 6 december vrij geweest, is er 1x ‘gekke maandag’ gevierd (een dorpsritueel) en op 20 mei een dagje vrij ivm communie van andere kinderen op school.



Op de een of andere manier zou het wel moeten kloppen lijkt me.

@Marda wrote:

Volgende week hebben de kinderen wel vakantie, en inderdaad met carnaval een week vakantie gehad, maar de rest van Nederland had 2 weken eerder krokusvakantie, dus dat lijkt me ook gelijk… :think:



Er zijn wel veel studie ochtenden geweest (4 of zo) misschien dat dat nog mee telt. Verder zijn de kinderen op 6 december vrij geweest, is er 1x ‘gekke maandag’ gevierd (een dorpsritueel) en op 20 mei een dagje vrij ivm communie van andere kinderen op school.



Op de een of andere manier zou het wel moeten kloppen lijkt me.




met een dagje hier en daar kom je al snel op een week.

En lees er bij jou sowieso al 3.

Dus het zal haast wel kloppen idd.



Maar het is zo jammer als je iedereen over vakantie hoort en je het zelf niet hebt :lol: .

@mamaMarije wrote:

@Marda wrote:
Volgende week hebben de kinderen wel vakantie, en inderdaad met carnaval een week vakantie gehad, maar de rest van Nederland had 2 weken eerder krokusvakantie, dus dat lijkt me ook gelijk… :think:



Er zijn wel veel studie ochtenden geweest (4 of zo) misschien dat dat nog mee telt. Verder zijn de kinderen op 6 december vrij geweest, is er 1x ‘gekke maandag’ gevierd (een dorpsritueel) en op 20 mei een dagje vrij ivm communie van andere kinderen op school.



Op de een of andere manier zou het wel moeten kloppen lijkt me.




met een dagje hier en daar kom je al snel op een week.

En lees er bij jou sowieso al 3.

Dus het zal haast wel kloppen idd.



Maar het is zo jammer als je iedereen over vakantie hoort en je het zelf niet hebt :lol: .




Toch is het raar.

Dan hebben ze sinds carnaval (1 week neem ik aan) tot aan einde juli dus geen vakantie meer? Lijkt mij een behoorlijk lange ruk…zeker als ze ook geen krokus hebben gehad.

Ergens klopt er dus iets niet. Denk ik.

Wanneer start de grote vakantie? Ook geen extra dagen rond Pinkster e.d. ?

@mandy_d. wrote:

@mamaMarije wrote:
@Marda wrote:
Volgende week hebben de kinderen wel vakantie, en inderdaad met carnaval een week vakantie gehad, maar de rest van Nederland had 2 weken eerder krokusvakantie, dus dat lijkt me ook gelijk… :think:



Er zijn wel veel studie ochtenden geweest (4 of zo) misschien dat dat nog mee telt. Verder zijn de kinderen op 6 december vrij geweest, is er 1x ‘gekke maandag’ gevierd (een dorpsritueel) en op 20 mei een dagje vrij ivm communie van andere kinderen op school.



Op de een of andere manier zou het wel moeten kloppen lijkt me.




met een dagje hier en daar kom je al snel op een week.

En lees er bij jou sowieso al 3.

Dus het zal haast wel kloppen idd.



Maar het is zo jammer als je iedereen over vakantie hoort en je het zelf niet hebt :lol: .




Toch is het raar.

Dan hebben ze sinds carnaval (1 week neem ik aan) tot aan einde juli dus geen vakantie meer? Lijkt mij een behoorlijk lange ruk…zeker als ze ook geen krokus hebben gehad.

Ergens klopt er dus iets niet. Denk ik.

Wanneer start de grote vakantie? Ook geen extra dagen rond Pinkster e.d. ?




Ze hebben volgende week wel mei vakantie, maar verder buiten de normale pinksterdagen e.d. geen extra dagen. De zomervakantie begint dacht ik op 11 juli.



Ik denk dat wat mama marije ook zegt dat hier en daar een dag gelijk staat aan een hele week. Persoonlijk zou ik liever een hele week vakantie krijgen, vind het ook onzin dat alle kinderen vrij moeten zijn de dag na de communie (zeker omdat onze kinderen dat niet vieren) maar ja, wat doe je eraan. Gewoon balen en accepteren haha.

Oke, dan klopt het qua weken wel als ze gewoon mei vakantie hebben. Dacht even dat ze die ook over zouden slaan. Dan zou het wel erg lang zijn.

Hier ook geen 2 weken mei hoor, ook maar 1 weekje. Vorige vakantie was 1 week krokus. Grote vakantie begint hier pas veel later. Eind juli pas. Maar verder buiten de studiedagen en af en toe een vrijdag niets meer. Dan klopt het wel.



Je hebt wel gelijk hoor, al die gebroken weken schiet je niet veel mee op.

Dan maar gewoon opsparen voor 1 normale week.

Wij hebben 23juli zomervakantie.

Verder maar zo’n 3 of 4 studiedagen en verder geen extra vrije dagen gehad,

dus denk dat wij daarom nu twee weken en in juni nog weer een week hebben, wel lekker die week in juni want anders wordt het inderdaad wel heel erg lang nog!

Hier twee weken vrij gehad vanaf 30 april tot 15 mei. Dan weer even naar school en begin juni heeft de middelste weer een week vrij. Oudste gaat dan een week op kamp.

Bij ons is er compensatie voor het continue rooster. Heerlijk genoten van twee weken Italie dus.

Vanaf volgend jaar gaat oudste naar de middelbare en dan heeft hij nog maar 1 week, kunnen we helaas niet zo goedkoop en rustig meer weg :cry:

Wij hebben zojuist 2 weken achter de rug en in juni nog 1,5 week (don vrij met hemelvaart en ma pinksteren erbij) Ik vind het heerlijk, straks nog een extra weekje!