ik wil graag eens aan jullie vragen,of jullie al eens in spanje zijn geweest in vakantiepark san eloy in tossa de mar?
dit moet erg leuk zijn en daarom vraag ik me af wat jullie er van vonden,het moet 3 km. van het strand zijn,gaat er b.v. ook een busje naartoe? enz.
groetjes
Daar zijn wij afgelopen zomer geweest! Is ons goed bevallen. Het is wel redelijk druk/massaal, daar moet je van houden natuurlijk. En het is niet echt super de luxe allemaal, maar wel goed verzorgd (alles mooi schoon, groot zwembad - wel diep, prima animatie voor de kinderen, goed eten, lekkere cocktails bij de bar).
Voor wat je ervoor betaalt, vond ik het absoluut de moeite waard, maar verwacht geen 5-sterren hotel.
Voor ons was het de eerste kennismaking met zo’n soort all-inclusive hotel en dan ook nog in het hoogseizoen, dus we moesten wel een beetje wennen aan de drukte.
Gelukkig waren we met de eigen auto, dus we zijn elke dag wel even erop uit gegaan en hebben ook veel van de omgeving kunnen zien (en die is prachtig!).
Van het hotel rijdt er elk uur een busje naar Tossa - leuk plaatsje (busje is gratis als je all-inclusive boekt, anders kost het 1 euro geloof ik). Het strand daar is wel echt kiezelstrand en wordt vrij snel diep, dus niet super geschikt voor kinderen.
Nou, tot zover even mijn eerste reactie, als je nog vragen hebt, dan mag je altijd een pb sturen.