Vakantie tips gevraagd

Hallo,

Hebben jullie leuke tips/ervaringen voor attractie parken / bungalow parken of combinatie daarvan die geschikt zijn voor een peuter van 2 jaar??

Liefst in Nederland of eventueel net over de grens van België of Duitsland??

We willen niet al te ver rijden aangezien ze niet lang stil kan/wil zitten in een autostoeltje.

We gaan dit jaar niet op zomervakantie maar willen wel graag dagjes/weekendje of (mid)week weg.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Rachie

Ik von dlandal greenparcs in Hapert mooi park voor kids van die leeftijd. Leuke kinderboerderij, mooi zwembad, je kan naar beekse bergen een dagje!! De huisjes waren niet super mooi , maar daar zijn wij weinig geweest!!

ook hier landal

leuke speeltuintjes, prima zwembad

je moet even naar de omgeving kijken wat daar te doen is

bijv dierentuin, kabouterland oid

is maar net wat je wil

Hallo,

Bedankt voor de tips, zoiets wilde we inderdaad gaan doen, een huisje en van daaruit dagjes weg in de omgeving.

Ik zal inderdaad kijken bij de Landal huisjes of daar iets leuks tussen staat.

Dankjewel:-)

Gr Rachie

Wij zijn 2 jaar achter elkaar naar Marveld, Groenlo[Achterhoek] geweest en das ook erg leuk!..leuk zwembad, speeltuin en betaalbaar

Hier gaan we in juni naar de katjeskelder dat is van Roompot zag er erg mooi uit!!

Wij zijn laatst in Aquadelta geweest, Bruinisse, Zeeland. Hartstikke leuk, voor zowel babies als peuters (grote overdekte speelhal, peuterbad, zwembad, restaurant met hoog kindergehalte maar niet irritant :wink:, etcetera). Geen idee wat zoiets in het hoogseizoen kost, maar buiten seizoen was het een aanrader :thumbup: !

Katjeskelder van roompot zijn wij vorig jaar geweest. HAdden een speciaal kinderhuisje geboekt, dan zit je met een aantal huisjes op omheind terrein met allemaal speeltoestellen tussen de huisjes in. Kan je kind lekker spelen terwijl jij vanaf je terras toekijkt…

Attractieparken hebben we niet bezocht, vind ik het geld nog niet waard voor een tweejarige. Speeltuin, (simpel) zwembad, kinderboerderij etc. vermaakte hij zich prima mee.

Hallo,

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik heb gister geboekt voor Landal Rabbit Hill.

Heb er veel zin in.

Ik hou zeker jullie tips in gedachten voor een volgende vakantie.

Dankjullie wel :slight_smile:

MvG Rachie