Vakantie september, maar waarheen???

Eindelijk heeft mijn wederhelft twee weken vrij opgenomen…

De laatste twee weken van september.



Nou wil ik dus een vakantie boeken naar een warm land, maar waar is het nog echt lekker in die periode.

Ik bedoel dan zo’n 25-30 graden…



Weet iemand dat??

Turkije of egypte daar is het altijd warm :thumbup:

Wij gaan precies die periode naar Sicilie…dan is het daar nog een graadje of 27. Maar ook Spanje is nog heerlijk dan hoor (heb er vrienden wonen)

Wij gaan naar Turkije 18-25Sept. Onze familie woont er. Maar het is daar volgens hun altijd zo tussen de 32 en 24 graden overdag en savondslaat/snachts tussen de 24 - 17 graden in September

@Syll&Ryan wrote:

Wij gaan precies die periode naar Sicilie…dan is het daar nog een graadje of 27. Maar ook Spanje is nog heerlijk dan hoor (heb er vrienden wonen)




Sicilie…ik zou graag eens op vakantie naar Corsica gaan…daar zou dan ongeveer hetzelfde weertype moeten zijn :think:



Ik ga de vakantiesites eens afspeuren :thumbup:



Bedankt allemaal :-*

Tunesie. Zijn wij vorig jaar geweest. Heerlijk weer! Egypte kan ook…

Kost geen drol meer dan…



Ja, ik zou ook zeggen Tunesië. Das een uurtje of drie vliegen en echt nog heeerlijk warm!

@sammetje23 wrote:

@Syll&Ryan wrote:
Wij gaan precies die periode naar Sicilie…dan is het daar nog een graadje of 27. Maar ook Spanje is nog heerlijk dan hoor (heb er vrienden wonen)




Sicilie…ik zou graag eens op vakantie naar Corsica gaan…daar zou dan ongeveer hetzelfde weertype moeten zijn :think:



Ik ga de vakantiesites eens afspeuren :thumbup:



Bedankt allemaal :-*




Ik denk dat Corsica nog prima te doen is in die periode, en 25-27 graden is prima met kleine kinderen. Ben in voorgaande jaren nog wel 's eind september of half oktober naar zuidfrankrijk geweest (buurt van Cannes) heerlijk weertype juist in die periode… :thumbup:



En wat dacht je van Sardinie ? schijnt ook prachtig te zijn en net wat minder ver dan Sicilie…maar Corsica zou je weer lekker met de auto kunnen doen

Canarische eilanden :thumbup:

@Denise wrote:

Canarische eilanden :thumbup:




Wilde ik ook zeggen! :mrgreen:

@sammetje23 wrote:



Sicilie…ik zou graag eens op vakantie naar Corsica gaan…daar zou dan ongeveer hetzelfde weertype moeten zijn :think:




Dat denk ik ook.



Oooh heerlijk zeg al die vakantievoorpret…

Wij zijn in oktober naar Thailand / Laos geweest.

Maar in september is nog regenseizoen hoor.

Laat je goed informeren.

zuid-frankrijk

@Claudie23 wrote:

zuid-frankrijk




:dance: :dance: Corsica dus :dance: :dance:

Wij gaan 25 september naar Turkije, hebben we vorig jaar ook gedaan. Dan is de temperatuur heerlijk daar.

Kos in Griekenland!

Ben vanavond ook aan het zoeken geweest naar leuke aanbiedingen.



Heb wel wat gezien in Egypte en Tunesie, voor nog geen 400 euro pp AI.



Iemand enig idee hoelang het vliegen is naar Sharm El Sheik, we zijn wel ooit naar Egypte geweest jaaaren geleden, maar zou het niet meer weten!

@Anne-marie wrote:

Iemand enig idee hoelang het vliegen is naar Sharm El Sheik, we zijn wel ooit naar Egypte geweest jaaaren geleden, maar zou het niet meer weten!




Ik spark toevallig van de week iemand die maandag naar Egypte vertrokken is (plaats weet ik niet exact), maar dat was 4.5 uur vliegen zei hij.

Mmmmm wel ietwat ver, voor een kleine peuter van 2,5 jaar!!!

Kreta :wink: