(vakantie)park Friesland/Groningen

Ik ben op zoek naar een (vakantie/bungalow)park in Friesland/Groningen.



Zoals Roompot etc. kan ik wel vinden. Maar er zijn vast nog wel meer parken die jullie weten.



Ik ben opzoek naar een huisje voor een weekendje weg.



Wie weet wat?

Pagedal in Stadskanaal (gr). Met zwembad/sportmogelijkheden, recreatieplas, wandel- en fietsgebied

t Hout in Bakkeveen (fr). Heeft een openluchtzwembad, binnenspeeltuin (heeft jouw kindje nog niets aan :wink:). Mooie omgeving met bossen etc.

Ow wacht ik vergeet te vertellen dat we met 3 volwassenen gaan en 1 kindje (2 jaar).

De Bouwte in Midwolda (Camping met bungalows) of De Hondsrug in Eext (camping met bungalows)

Makkum Beach Resort. Makkum (friesland dus)

Landal Esonstad bij Dokkum.

Mijn schoonouders zijn laatst naar Natuurdorp Suyderoogh bij Lauwersoog geweest. Het was er erg mooi en rustig. Je kunt de huisjes van particulieren huren, maar volgens mij ook via het park.

Nog meer parken?

Ik vond nog deze: ***** dit ligt op de grens van Groningen en Drenthe (Assen en Groningen zijn er ook even ver vandaan, nl. 17km.). Het ziet er zo op het eerste oog wel leuk uit, heb niet naar de prijzen gekeken.



En nog: waterpark de Bloemert in Midlaren, is ook Drenthe, maar echt dichtbij Groningen.



Edit beheer: link verwijderd



O Sorry! :oops: Het is villapark Akenveen in Tynaarlo.



Deze heb ik ook nog gevonden:



Villapark Schildmeer (Groningen)

Villapark Weddermeer (Groningen)

Beide zijn van Hogenboom parken, volgens mij is die bij het Schildmeer niet heel groot en druk. Het ligt vlakbij Appingedam, een stadje met hangende keukens en mooi oud centrum.

k Heb geboekt… :dance: Bedankt voor het meedenken meiden.



:thumbup:

@Kwakje wrote:

k Heb geboekt… :dance: Bedankt voor het meedenken meiden.



:thumbup:




Ook wel leuk om even te vermelden wáár je hebt geboekt denk ik… :slight_smile:

Ja daar ben ik dan ook wel nieuwsgierig naar :smiley:

ow ja sorry… :oops: :oops:



t Hout in Bakkeveen.



Dit ivm de afstand bij m’n vriendin (en dr zoontje) vandaan. Zij hebben geen vervoer en moet veel mee nemen voor dr zoontje (die sondevoeding krijgt). Zij woont iets van 40 km daar vandaan.

En het ziet er leuk uit en heb de eigenaar van het park nog gesproken, heel aardig.

mijn dochter is daar gisteren heengeweest met schoolreisje en vanmorgen zat de juf honderduit te vertellen dat het een ideale vakantiestek is. Dus ik zou zeggen: veel plezier!

Kijk eens aan… :thumbup: en hopen dat het mooi mooi weer is. :mrgreen:

Volgens mij gaan onze buren daar ook altijd naartoe, ze vinden het er helemaal super. Dus veel plezier!