Vakantie huisje in nederland, duitsland of belgië?

We willen toch nog graag een weekje weg. We willen niet lang rijden en in principe een huisje of appartement, dit jaar even geen tent. Het liefst wel op een camping als dat zou kunnen.

Hub zou Duitsland wel eens in willen, maar mij trekt dat helemaal niet zo.

Als er een speeltuin is en een zwembad, wat leuke dorpjes of natuur en misschien een leuk pretpark, dan vermaken wij ons wel.

Zeeland klinkt me wel lekker want daar is het weer vaak oké, Texel wil ik niet.



Iemand suggesties?

Camping de Paal ? :wink:



Libema Vakantiepark Dierenbos lijkt me ook erg leuk voor kinderen.

Stoetenslagh in Rheezerveen (ligt vlak bij Hardenberg in het noorden van Overijssel).



Camping waar je ook huisjes kunt huren, leuke speeltuin, binnenzwembad, grote recreatieplas met zandstranden en waterglijbanen, trampolines, beach volleybal, kinderboerderij en nog veel meer.



En Slagharen ligt vlakbij als je naar een Pretpark wil gaan.



Ik ken het alleen van het camperen, maar er zijn dus ook huisjes/chalets te huur.

@dena wrote:

Camping de Paal ? :wink:



Libema Vakantiepark Dierenbos lijkt me ook erg leuk voor kinderen.




Op de Paal staat een 8 persoons tent voor ons klaar toch??? :wink:



Dierenbos ga ik even kijken.

Mooi zuthendaal of de molenheide …beide in belgie erg leuk!

rabbit hill in gelderland van Landal. kan je ook stacaravans huren. leuk park en superveel te doen in de omgeving

Park Eifel, Landal in Duitsland. We hebben het daar erg naar onze zin gehad in een gehuurde stacaravan.

Camping de Paal in Bergeijk! :thumbup: :dance:

In één woord fantastisch!



(tip: huur een paalcottage, eigen toilet, keuken, aparte slaapkamer voor de kids en 40.000m2 zandheuvels voor je deur, echt super!)

Wij zijn naar het Hof van Saksen geweest in Drenthe. Was echt helemaal geweldig!!!

@longlegs wrote:

Camping de Paal in Bergeijk! :thumbup: :dance:

In één woord fantastisch!



(tip: huur een paalcottage, eigen toilet, keuken, aparte slaapkamer voor de kids en 40.000m2 zandheuvels voor je deur, echt super!)




Ja dat zei ik; de Paal! Wij gaan over een paar weken :wink: Met eigen tent, ook leuk!

@longlegs wrote:

Camping de Paal in Bergeijk! :thumbup: :dance:

In één woord fantastisch!



(tip: huur een paalcottage, eigen toilet, keuken, aparte slaapkamer voor de kids en 40.000m2 zandheuvels voor je deur, echt super!)




:thumbup: :thumbup: :thumbup:



(en dan nodig je Longlegs uit om een weekendje te komen logeren in de woonkamer :mrgreen: - uit eigen ervaring weet ik hoe leuk dat wordt! :wink:)

Thanks voor de tips, zitten leuke dingen tussen! Alleen… veel is vol of meteen 1000 euro omdat we toch graag 3 slaapkamers willen dit jaar. Hebben geen zin in slecht slaap gedoe met de kids. Volgend jaar wordt het denk ik toch echt weer kamperen, met tent en dan toch echt richting Frankrijk of Italië hoop ik!



Ik zoek me nu dus rot naar iets betaalbaars met 3 slaapkamers wat nog vrij is…

Heb nu iets igevonden in Rockanje, ook wel leuk denk ik!



Oh Puk, park eiffel kon ik niet bij landal vinden, wel bij sunparks geloof ik.



De Paal lijkt me ook helemaal leuk, maar die hebben niks met 3 slaapkamers en die hutten zijn ook erg prijzig.

Wat dyfaine zei in België was ook heel leuk, maar ook heel duur wat ze nog hebben nu.

Tja, midden in bouwvak en laat boeken, dat kon ook bijna niet anders. Sla gewoon alles op voor een keer een weekje tussendoor of weekendje weg, volgende zomervakantie enz!

Ik kreeg vandaag een aanbieding van Pipodorp in Oranje in Drenthe, die overigens ook alleen vandaag maar geldig is.

Het is er heerlijk, mobile homes zijn groot genoeg voor 4 personen.

En wat lekker is zwembad en overdekte speeltuin zitten al bij de prijs in.



Lijkt het je wat…mail dan maar even.

allo,



ik zoek t zelfde als wienix maar dan aan zee in nl!

Ik lees mee naar de gouden tip!!

In zeeland:


http://www.de-vogel.nl


kijk eens op http://www.zeelandnet.nl/prikbord/vakanties/huisjes oid.

Beekse Bergen is ook erg leuk!

Wij hebben daar vorige maand gekampeerd met de eigen tent, maar ze hebben ook bungalows in alle soorten en maten.



Het kamperen was erg geslaagd, zeker omdat behalve de campingfaciliteiten (zwembad, strandje) ook de entree tot de dierentuin en speelland erbij inzit. Je hoeft dus voor je dagje uit niets meer te betalen, en als je dat meerekent, dan is het niet duur daar. Echt een aanrader.

Netty thanks voor het aanbod,

Anderen thanks voor de tip! Beekse bergen zelf ooit meegemaakt toen ik 18 was, op de camping hoorde je de leeuwen brullen en dan met een bootje naar t park, was helemaal super! Dat doen we zeker nog eens.



Maar… we hebben geboekt!!! Een weekje Rockanje. Camping aan zee, stacaravan met 3 slaapkamers dus helemaal goed! Geen zwembad op de camping, maar ach, voor emma is een badje al goed genoeg en de zee is om de hoek. Nog steeds vrij prijzig, maar toch maar gedaan!

Je kunt ook kijken op vakantieveilingenpuntnl. Daar kun je bieden op vakanties, ook bungalows en stacaravans enzo.

@dena wrote:

@longlegs wrote:
Camping de Paal in Bergeijk! :thumbup: :dance:

In één woord fantastisch!



(tip: huur een paalcottage, eigen toilet, keuken, aparte slaapkamer voor de kids en 40.000m2 zandheuvels voor je deur, echt super!)




Ja dat zei ik; de Paal! Wij gaan over een paar weken :wink: Met eigen tent, ook leuk!




Wij gaan ook met eigen tent.

We gaan op 28 juli.

:dance: :dance: :dance: