vakantie geboekt! Nu tips voor hotel tussenstop

We hebben geboekt!!! We gaan 8 dagen naar Italië met de auto in appartement. De jongste twee zijn bijna gratis, de oudste is de helft van de prijs. 4 sterren en met ontbijt, lunch en diner. Ik ben happy :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Iets minder dan 1500 euro, maar wel met eten, dus dat scheelt enorm in de kosten.

We willen nu alleen voor heen- en terugweg een overnachting in Zuid Duitsland. Iemand tips?

Leuk zeg! Waar in italië gaan jullie heen? Wij gaan naar het Gardameer.

Wij rijden altijd via Ulm en dan richting Kempten en Fusen naar de Fernpas. Hebben standaard onze overnachting in Oy-Mittelberg, pension Posthansl. Pension Allgau zijn we ook wel eens geweest. Op de terug weg pakken we altijd hotel Neckarperle in Edingen-Neckerhausen.

Vergeet niet goedkoop te tanken op de Fernpas in Oostenrijk! :slight_smile:

We gaan naar Comacchio aan de Adriatische kust.

Ik heb je hotels bekeken, maar volgens mij kunnen we dan niet met z’n vijven op een kamer.

@Amy82 wrote:

Vergeet niet goedkoop te tanken op de Fernpas in Oostenrijk! :slight_smile:

Dank je voor de tip

Wij zijn vorig jaar naar Italie op vakantie geweest, naar het Gardameer.

Wij hebben met zijn vieren overnacht in Zuid-Duitsland (echt op 1 km van de grens met Zwitserland). Erg mooi apartement.

Maar ja, hoe heette deze ook weer. Ik ga kijken of ik er nog achter kan komen.

Gevonden op internet: http://www.booking.com/hotel/de/gasthaus-maien.nl.html?aid=356989;label=gog235jc-city-nl-de-weilNamNrhein-unspec-nl-com;sid=948edbed425db4c1c43a3aa0179a2a11;dcid=1

Gasthaus Maien in Lörrach. Super ontbijt (gratis). Wij hadden 1 grote kamer (2 2-persoonsbedden) een er is een babybedje bijgezet. Er nog meer kamers. Voorzien van een keukentje en wij hadden een grote badkamer. Succes met uitzoeken.

Cell wrote:
eh.. tips.. nou ik probeer zelf altijd te kijken of er ergens een plattegrond van het park te zien is... zodat ik kan zien welk type caravan waar staat en HOE ze staan.. Verder kijk ik altijd even naar de indeling, soms geven ze aan voor 6 personen, maar is dat inclusief een vouwbed in de woonkamer, dus ik zoek wel specifiek naar stacaravans met 3 slaapkamers. Nu hebben we er 1 met stapelbed te pakken en dan gaat er dus echt echt echt een opvouwbaar uitvalhekje mee wat onder het matras kan.. hebben nu 2x meegemaakt dat er NIETS voor zat, nog niet een opstaand randje en onze 7 jarige zoon dus uit bed fli***rde...

tip hiervoor: zo'n zwembadslang. Je weet wel, een slang waar ze op kunnen drijven in het zwembad. Tegenwoordig overal te koop voor weinig. Onder het laken doen en je hebt een opstaand randje!

@Wawa wrote:

We hebben geboekt!!! We gaan 8 dagen naar Italië met de auto in appartement. De jongste twee zijn bijna gratis, de oudste is de helft van de prijs. 4 sterren en met ontbijt, lunch en diner. Ik ben happy :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Iets minder dan 1500 euro, maar wel met eten, dus dat scheelt enorm in de kosten.

We willen nu alleen voor heen- en terugweg een overnachting in Zuid Duitsland. Iemand tips?

Wij zijn al 2 jaar op een rij gestopt bij Sindersdorf Hof (Gemeente Hilpotstein of zoiets). Hele leuke zolderkamer/familie kamer met aangrenzende slaapkamer voor 2 kids. Lekker kneuterig, dorpje zelf stelt noppes voor, maar het eten…jammie! Heerlijke keuken! Qua prijs geen idee of het duur of niet is, wij zijn er voor de keuken weer gaan zitten. Even lekker eten…

Bedenk me nu wel dat je dan via de Brenner moet rijden. Wij vonden dat prettiger, maar veel rijden natuurlijk anders…

Hotel Zum Brau…even kneuterig, maar fijne kamers. Enkering meen ik…

In het weekend ga ik weer even kijken naar hotelletjes. Dank jullie wel voor de reacties alvast.