vakantie eind december, wat is leuk?

20 december zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen. Nu gaan we van de zomer niet naar het buitenland vanwege de komst van de kleine (hooguit paar daagjes zee in nederland).

Dus nu dacht ik dat het wel leuk was dan met ons 10 jaar samenzijn weg te gaan, maar in die periode ben ik nog nooit weggeweest.

Ik zat zelf te denken aan londen met kerstmarkt enzo, maar ik wil de kindjes wel meenemen en weet niet of dat wel zo geslaagd is met hun. Verder is vriend geen stadsmens maar houdt hij meer van de natuur.



Hebben jullie leuke tips wat leuk is rond die tijd van het jaar?

Ik weet niet wat je precies zoekt, maar Disney is erg leuk rond die tijd. En ga je net na oud en nieuw, dan is het zo heerlijk rustig :thumbup:

Huisje huren in Duitsland en daar dan een kerstmarkt bezoeken. Ardennen zijn ook mooi.

Wij zijn jaren achter elkaar naar Euro Disney gegaan tussen Kerst en Oud op Nieuw. Zoo leuk, de kerstsfeer daar :inlove: .

De zon opzoeken is misschien ook leuk: Egypte, Mallorca etc: daar is het zelfs in december nog wel rond de 18-20 graden. Of de ‘echte zon’ natuurlijk: Brazilie, De Antillen, Caribisch gebied. Heel bijzonder om Kerst op het strans te vieren!!!

Kerstsfeer in London is uiteraard ook super, maar mijn inziens niet zo leuk met hele kleine kindjes. Het is druk, koud en met een beetje pech ook nat. Weet niet of de kindjes dan zin hebben om de hele dag rond te sjouwen door een stad, die voor kleine kinderen niet zo heel veel echt leuks heeft?

Euro Disney zal vast leuk zijn met kerst maar ook druk en je kinderen zijn er denk ik net iets te jong voor. Je kan natuurlijk ook naar de zon gaan. Canarische eilanden schijnen leuk te zijn.

Ik denk ook dat je kinderen te jong zijn voor een kerstmarkt. Meeste is toch kraampjes en dat gebeurt dan allemaal boven hun hoofd. Zien ze alleen benen…

Idd naar de zon is een idee?

ja euro disney lijkt me ook nog niks, denk dat dat te intensief is voor ze.



Zon is wel een idee idd, al zouden we dan wel ons principe om met die kleintjes niet te gaan vliegen aan de kant moeten zetten :shifty:

Idd goede tip canarische eilanden, zijn we al vaker geweest en hoor idd vaak goede berichten over periode rond de kerst, ik ga erover nadenken!

januari? Ik zeg Egypte! Hebben wij met de kinderen 3x gedaan, echt super. Het is daar dan een graad of 25 en zooo fijn! Het is daar dan vrij rustig en het personeel heeft dan alle tijd voor je en helpt je (zeker met kleine kinderen, zijn ze dol op) waar ze maar kunnen. Echt zo’n vriendelijke mensen als je een praatje met ze maakt! :thumbup:



(als je meer wilt weten of tips nodig hebt; je mag me altijd PB-en)

wij zijn ook ooit eens naar egypte geweest, was prachtig en heerlijk daar (al heeft vriend een trauma overgehouden aan het kamelenritje :lol: )



Ik denk er eens over na wat het gaat worden.



We hadden hier een uitnodiging voor een 40 jaar getrouwd feest liggen, dus vriend zegt “wil je ons 10 jaar jubileum ook zo groots vieren?” Dus ik zeg “nee, jij?”

“nee zegt ie, we gaan er gewoon lekker een lang weekend saampjes tussenuit”

Dus ik zeg “met 2en? en de kids dan? Beeb is dan nog zo klein?”



Dus misschien moet ik het maar niet stiekum regelen, want hij heeft ook al zoiets in gedachtte alleen dan zonder kids, zou wat zijn als we dadelijk 2 reisjes geboekt hebben :shifty: