Wij hebben net het intake gesprek gehad bij de gyn. Toen ze een vaginale echo ging maken zag ze dat er in beide eileiders 5 eiblaasjes zitten. Ik zit op dag 4 van de cyclus. Weet iemand of dit aantal van 5 normaal is of te weinig? Volgensd mij vond ze het wat weinig. Ook zag ze al een eitje wat aan het rijpen was of dat dat misschien een cyste was. Ik heb een cyclus van rond de 26 dagen. Kan er dan nu al een eitje rijpen? Of zou het idd een cyste kunnen zijn? Iemand ervaring?
je hele cyclus groeien er eitjes…ik heb er vandaag ook 1 gehad terwijl ik ongesteld moet worden en ook ik had eitjes…
het aantal weet ik niet…maar ze zien meestal wel het verschil tussen een cyste en eitjes hoor!!! je eitjes groeien ongever 2 mm per dag
neem aan dat ze je cyclus in de gaten gaan houden?
als het goed is worden ze dan groter…ik zou me niet zo zorgen maken hoor nog
Hoi Sophie. Ben vandaag weer geweest en het bleek inderdaad een eitje te zijn. Maandag was het 10mm en nu 13.5mm dus duidelijk gegroeid. Zaterdag krijgen we de samenlevingstest. Heb je daar ook ervaring mee?
ziet er goed uit je groei van je eitjes…
nee wij hebben geen samenlevingstest gedaan nog…het was meteen al duidelijk dat het zaad niet goed is…
misschien krijgen we het later nog ik weet het niet…