Wie oh wie heeft ervaring met het inwendig spoelen met soort water, zodat je baarmoederslijmvlies dunner wordt of minder zuur??
Bedoel je Lactacyd of een spoeling op recept van de gyn? Lactacyd mag je namelijk niet gebruiken, dat is juist heel erg slecht. Ik heb zelf geen ervaring met de medische spoeling. Ik ken wel iemand hier op het forum, maar ze schrijft niet zoveel meer mee. Ze moest een halfuur van tevoren spoelen, zij is er zwanger mee geworden. Dus het kan zeker werken!
Het gaat trouwens niet om je baarmoederslijmvlies, maar het slijm wat rond je baarmoedermond zit, het zogenaamde cervixslijm. Baarmoederslijmvlies zit in je baarmoeder en dat moet juist dik zijn vanwege een eventuele innesteling.
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk, het gaat om het slijm wat in je baarmoedermond zit…en het is idd geen lactacyd, maar een ander soort spoeling, via de gyn op recept…klinkt goed dat die andere daar zwnager mee is geworden. Na hoeveel keer was dat?
Dat weet ik niet meer precies. Na één of een paar keer, geloof ik.
Ik hoor en lees wel vaker dat Lactacyd slecht is.
Waarom mag je dat niet gebruiken ?
Ik gebruik het iedere dag.
Nu heb ik morgen de SL- test , maar dan mag ik het ook niet gebruiken omdat het de uitslag kan beinvloeden.
Is het dan misschien toch verstandiger om er mee te stoppen, zodat het zwanger worden beter gaat ?
We zijn al 1,5 jaar bezig en nog niet zwanger …
Was dat niet iets met dat je dan de normale afscheiding wegspoelt? En dat de zaadjes daar juist door zwemmen om in de baarmoedermond te komen en vervolgens verder te gaan.
Elke dag lactacyd intiemdouche gebruiken lijkt mij sowiezo niet een supergoed idee… :think: Ik zou dat max. 1x per week doen en verder de zeep (die vloeibare of dat 'zeep’tablet) gebruiken van Lactacyd…