Vage lijn: hoe zit het ook al weer?

Hoi hoi,

Ik heb vanmorgen een testje gedaan en… er verscheen een hele vage lijn. Omdat ik nog BV geef is mijn cyclus nog niet helemaal regelmatig, maar ik denk dat gisteren of vandaag mijn NOD is. Ik weet het: ik moet rustig afwachten en over twee dagen nog een testje doen.

Nu herinner ik me dat hier wel eens vaker meiden een licht streepje hebben getest. Ik ben benieuwd in hoeveel gevallen het vage lijntje rap daarna een vette lijn werd.

Wie bemoedigt me? :mrgreen:

Thanks!

Heyya

Een vage streep is ook een streep. En deze komt alleen als je het HcG hormoon hebt.

Dus klinkt mij als een beginnend zwangerschapje.

Maar om er zekerder van te zijn, misschien idd een paar dagen wachten tot die vette streep opkomt!

In elk geval alvast een voorzichtige felicitatie :dance:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bij mij was ie na 3 dagen vet!! Eventjes wachten dus nog!

en stiekem alvast gefeliciteerd!! :dance:

Oeh spannend!!! Een lijn verschijnt alleen als je HcG in je lijf hebt, het zwangerschapshormoon! Dit wordt iedere dag meer en dus wordt de streep ook steeds duidelijker. Dus… heel voorzichtig al een proficiat :-*!

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanmorgen weer getest en de streep was een stuk duidelijker. Nog niet vet maar dat zal dan binnenkort wel komen. :dance: We gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed zit. JIPPIE!! :mrgreen:

Heyya

jippie!!! :mrgreen:

kom je dan bij de oktobermama’s kletsen?