vage klachten

Hoi hoi allemaal



ik heb even een vraagje…

ben trouwens hele poos niet op het forum geweest, maar zat zo nu en dan wel even mee te lezen,

nu heb ik sinds anderhalve week, zo’n opgezette buik… laatste dagen voel ik me koud… hoofdpijn, net een gevoel soms dat ik er bij kan gaan liggen(flauwvallen dus) wat ik niet eens weet wat het is want is me nog nooit gebeurd.

boeren… en winderigheid…

wie kan mij zeggen wat het kan zijn?

ik zit eigenlijk constant te dubben van zou het deze x raak zijn?

we zijn al dik anderhalf jaar bezig… ziekenhuis traject al gehad… en er zijn zoveel om mij heen die zeggen van dat ik het los moet laten… maar het blijft zo spannend… iemand nog tips voor mij zodat ik mij kan ontspannen of wat dan ook?



hoor graag van jullie!



liefs mij

misschien een testje er tegenaan gooien? Weet niet wanneer je NOD is? Spannend hoor :mrgreen:

ik voelde mij ook zo… toch ook maar eens getest, wel bang voor een teleurstelling, maar er stonden 2 hele mooie streepjes :mrgreen: ook in het medische traject geweest, moeilijk moeilijk, maar na 2 jaar was 't eindelijk raak, zomaar ineens spontaan :inlove:

hallo



mijn nod dag is nog niet… ik zit nu op dag 20 van me cyclus.

dus moet nog ff wachten

Dan zou ik inderdaad even afwachten… en dan op NOD testen, mits je nog niet ongesteld bent geworden tegen die tijd. :hug:

goeiemorgen allemaal…





ik kwam vanochtend uit me bed en helaas pindakaas me ongi is om de hoek komen kijken!!!

toch weer een hele terleurstelling

:frowning:

:hug:



:-*

balen meis ik blijf duimen voor jullie :hug: