vaderdagknutsel

Ik ben wel redelijk creabea in de uitvoering van dingen maar niet altijd in het bedenken ervan.

Nu dacht vriend dat het komende zondag moederdag was, dus kon ie afgelopen zaterdag nog eens even hals over kop aan de gang met de kindjes voor iets leuk.

Dus ik dacht, ben blij als ik een tekening van ze krijg :oops:

Komen ze zondagochtend aan met een hartvormig magneetbord met daarop van alle 3 de kindjes de handjes.

Super leuk vond ik, maar ja, zie dat maar eens te evenaren met vaderdag (niet dat dat perse moet, maar vind het wel leuk ook de kindjes iets creatiefs te kunnen laten overhandigen)

Dus nu ben ik benieuwd naar jullie creabea ideeen. :mrgreen:

een pennenbakje gemaakt van closetrolletjes

een steen laten schilderen met de tekst: je bent een kei van een vader

een plankje met een haakje er aan waar hij sleutels aan op kan hangen

een foto maken van de kinderen met allemaal blokkentorens eromheen en dan de tekst ik ben stapel op jou

op het kdv had kindlief vorig jaar een mooie stevige houtenkledinghanger beschilderd (voor de pakken van papa). zag er vrolijk uit en het ding is echt in gebruik :thumbup: kindlief vindt het nog steeds leuk om ZIJN kledinghanger te zien in de slaapkamer.

een mok beschilderen kan natuurlijk of een placemat (eventueel op foto’s van de kinderen erop)

De laatste vaderdag heeft mijn man van onze dchter een raamhanger voor in de auto gekregen.

een auto, bekleurd door onze dochter, met de daarop de tekst ‘hier rijd de liefste papa’

geplastificeerd en zo’n hangertje eraan die blijft plakken als het vochtig is.

Ik heb Jesse wel eens een t-shirt laten kleuren met textielstiften!

Later heb ik zijn naam en de datum erop gezet.

@Sophia wrote:

Ik heb Jesse wel eens een t-shirt laten kleuren met textielstiften!

Later heb ik zijn naam en de datum erop gezet.

Die zat ik idd ook te denken :mrgreen: , vriend zegt elke keer dat ie nog een “oranje shirt” moet hebben voor oa straks het ek, maar ik was net bij de zeeman en daar waren ze op :frowning:

En dat ding voor in de auto vind ik ook super leuk! :thumbup:

misschien dan een wit shirt en laat ze uitleven met alleen, oranje, blauwe en rode textielstift…

fotolijstje, sleutelhanger, een canvas, enz… Zoiets kan ook leuk zijn…

Een kei zoeken met je kinds

Deze verven en dan de tekst

Voor een kei van een papa! Erop

Blijf die zo leuk vinden

Zou ik wel een t-tje erbij zetten! ;)! (hier rijdt/stam+t).

Sorry ;)!. Ik bedoel het niet onaardig! :)! Overdag een juf, 's avonds een juf, denk ik…

Groetjes

ik maak et de kinderen van school, ook als juf, een sleutelhanger, met touw, schroefjes, dun ijzerdraad en kleine boutjes. daaraan een soort label, deze sleutel is van de allerliefste papa met op de andere.kant de naam.