Vaderdag

Ik zou deze foto van Roos graag aan haar papa geven voor op zijn werk, welliswaar in een mooie fotolijst waarbij ze het pass-partout zelf versierd…MAAR… ik vind der koppie zo leuk maar de achtergrond is niks…iemand een idee voor me hoe ik die achtergrond weg krijg in bijvoorbeeld 1 kleur ofzo…

Alvast bedankt.

Liefs Marieke

Als je photoshop (ik gebruik op de mac een gratis ongeveer soortgelijk pakket - Gimp) hebt én je daar een beetje mee kunt omgaan wel ja, dan kun je (met wat geduld) alles wegwerken wat je weggewerkt wilt hebben & daarna de achtergrond geven die je wilt hebben.

Dat heb ik dus niet, en het ff uitproberen gaat em niet worden vrees ik want ik zal dan morgen de foto moeten afdrukken :?

Maar thnx voor je reactie.

Liefs Marieke

omdat ik alleen maar vandaag mijn huis op moet ruimen, een solbrief moet schrijven en mijn sollicitatie voor morgen moet voorbereiden :angel:

ow ja, ik weet helemaal niet wat je wil, en hij is helemaal niet zo mooi. maar hoofd ergens uitknippen is appeltje-eitje. dat was het moraal van het verhaal. Als je maar het juiste programma hebt :slight_smile:

ow ja nummer twee: als ik nou geen sol had hoeven voor te bereiden, had ik die kin natuurlijk ook mooier afgewerkt. :wink:

edit: dit geloof je niet. Ik had er gewoon NIET over nagedacht dat er ROOSJES op de achtergrond staan :mrgreen: Ik dacht, uh een achtergrondje, snel snel, ow bloemen is altijd leuk. Hup google, flowers, de eerste geschikte gepakt. Hahaha… :shock:

fiep je bent me net voor…ik ben net de foto aan het bewerken in Gimp :wink:

marieke, is er een bepaalde kleur die je als achtergrond wilt hebben? Wil je alleen haar hoofdje of gewoon haal helemaal en die achtergrond alleen weg? :wink:

Ik zou zelf het stoeltje laten staan, anders krijgt ze zo’n onnatuurlijke houding…

@Cynthia wrote:

Ik zou zelf het stoeltje laten staan, anders krijgt ze zo’n onnatuurlijke houding…

ja daarom dacht ik ook: haal dan maar alles weg :mrgreen: behalve dat lieve hoofdje natuurlijk :inlove:

Even snel geprutst, is nog niet zo heel erg mooi, maar even voor het idee… Of wil je en andere achtergrond erin?

Dank dank dat jullie zo meehelpen en knutselen…tja wat wil ik precies,…

Roosje op stoel maar dan een egale achtergrond…

:-*

@Cynthia wrote:

Even snel geprutst, is nog niet zo heel erg mooi, maar even voor het idee… Of wil je en andere achtergrond erin?

Geweldig thnx!!! Wil haar een passpartout laten zoenen dus allemaal mondjes van Roos erom heen :inlove: :inlove:

Aaaah, lief!

Ik heb ook nog even met andere achtergrondkleuren zitten spelen, maar dat wordt toch niet mooi. Ze heeft dan een zwart randje om zich heen. En ik heb nu niet genoeg tijd om het precies uit te werken, want ik wil naar bed… :?

Dan meteen nog maar ff een vraagje, misschien dat jullie dat weten…als ik deze foto opsla op een cd, deze meeneem naar een winkel waar je die meteen kan laten afdrukken…kan je dan het formaat foto terplekke daar beslissen? :think:

Liefs Marieke

Ik heb geen idee, maar ik zou de foto met de hoogste resolutie meenemen; dan heb je het mooiste resultaat.

Als je een grotere hebt, dan wil ik die ook nog wel even bewerken, is niet zo heel veel werk. Mijn email staat onder mijn msn button… :wink:

Dat zou geweldig zijn, de mail is onderweg, nogmaals thnx! :-*

Leuke avatar! :mrgreen:

:mrgreen:

Papa heeft namelijk een nieuwe hogere functie en een straks vast een heel mooi burootje…dus denk dat papa vast blij is met het resultaat…

Nu ff afwachten of Roos in de mood is om een stuk karton te kussen haha :inlove:

Cool Cynthia :smiley: ik was even House aan het kijken dus mijn Gimp stond even ongebruikt :wink:

Leuk is hij zo Marieke, wordt vast een geweldig cadeau (en je heb me op een idee gebracht!)!

gaat verder met house kijken

Veel plezier met House kijken, manlief zit ook te kijken en heb gezegd dat ie daar maar ff moet blijven :wink: :mrgreen:

Is klaar en gemaild. En nu ga ik echt naar bed!