Wie heeft nog tips voor een kleuterjuf… we zijn inspiratieloos!! jaren zoeken en ploeteren, we kunnen nu het ding niet vinden.
Hier genoeg vaders… of mensen die vaders kennen, brand los… zou ik zeggen.
-Kledinghanger beschilderen?
auto-was-setje; klein flesje zeep, spons, verpakt in iets wat door de kinderen is geknutseld
flinke kei beschilderen voor een Kei van een vader
bordje voor op het raam van de auto knutselen met de tekst “Alle liefste papa aan boord”
peer van klei maken, stokje met papieren blaadjes bovenin steken, kaartje eraan met de tekst; Papa is een toffe peer!
tegoedbonnenboekje; samen fietsen, ontbijtje op bed, enz.
zakdoek/t-shirt versieren met textielstiften
Zag vandaag op school dat ze een fotolijst hadden gemaakt van pur-schuim. Dat beschilderd en er een foto ingedaan.
Zag er super leuk uit.
Stropdas maken van katoenen laken en elastiek en dan deze beschilderen/kleuren/beplakken ?
hier hebben ze voor de verjaadag een deurhanger gemaakt, met de tekst: hier werkt papa. gekleurd en geplastificeerd. erg leuk.
een leuk fotolijstje met foto van kind doet het ok altijd goed.
tegeltje beschilderen
Hier vorig jaar ook een fotootje in een zelfgemaakt lijstje, foto zat op zijn kop erin en met de tekst: ik ben ondersteboven van jou!
Hier zijn ze vorig jaar ondersteboven aan het klimrek gaan hangen met de tekst: ik ben ondersteboven van jou. Iets andere variatie
wij hebben vorig jaar een muismat gekregen met een foto van je kind met een bordje in de hand met een tekst erop.
de beschilderde kledinghanger (hout) viel hier in de smaak en wordt ook echt gebruikt. dat vind ik leuk.
Ik heb een keer ‘een map voor ons pap’ gemaakt met de kinderen, en een etiket voor een wijnfles knutselen voor een fles papawijn vond ik ook leuk.