vader verkoopt naam

Man ruilt naam zoontje in voor €60 aan benzine

Een man in Florida heeft de rechten op de naam van zijn ongeboren zoontje verruild voor een tank benzine. De ruil werd gedaan na een oproep van een lokaal radiostation.

Het initiatief voor de ruil kwam van WHTQ, een radiostation in Florida. Zij boden 100 dollar aan benzine aan diegene die het beste ruilaanbod deed. Het idee van David Partin (26), een tuinarchitect uit Orlando, om de naam van zijn ongeboren zoon in te ruilen, won. Zijn zoon zal nu ‘Dixon and Willoughby Partin’ gaan heten, naar de beide presentatoren van het radioprogramma.

Toch heeft Patin zijn zoontje niet helemaal in de uitverkoop gezet. Hij weigerde het verzoek van de radiopresentatoren om ook nog ‘With Radio’s Alan Spector’ als middelste naam aan zijn zoontje te geven. De moeder van ‘Dixon and Willoughby’ regeerde laconiek: “Het was zijn keuze. We hadden afgesproken dat als het een meisje zou worden, ik de naam zou mogen kiezen. Als het een jongen zou worden, hij”. Patin: “Het zijn zware tijden. Op die benzine kan ik weer een paar weken rondrijden”. Het zullen je ouders maar zijn…

Bruid in ondergoed tijdens jawoord

Tiener zegt ‘nee’ tegen 12,5 miljoen

$17.000 voor drie maanden bedrust bij NASA

Man gearresteerd bij eerste keer geld pinnen

Schrijver veilt personage debuutroman op Ebay

Meer Money Madness >

Britse amateurgolfer maakt hole-in-one

Bruid in ondergoed tijdens jawoord

Man ruilt naam zoontje in voor €60 aan benzine

Meer Money Madness >

Waardeer dit artikel 2.88

(0) (8 stemmen)

Een man in Florida heeft de rechten op de naam van zijn ongeboren zoontje verruild voor een tank benzine. De ruil werd gedaan na een oproep van een lokaal radiostation.

Het initiatief voor de ruil kwam van WHTQ, een radiostation in Florida. Zij boden 100 dollar aan benzine aan diegene die het beste ruilaanbod deed. Het idee van David Partin (26), een tuinarchitect uit Orlando, om de naam van zijn ongeboren zoon in te ruilen, won. Zijn zoon zal nu ‘Dixon and Willoughby Partin’ gaan heten, naar de beide presentatoren van het radioprogramma.

Toch heeft Patin zijn zoontje niet helemaal in de uitverkoop gezet. Hij weigerde het verzoek van de radiopresentatoren om ook nog ‘With Radio’s Alan Spector’ als middelste naam aan zijn zoontje te geven. De moeder van ‘Dixon and Willoughby’ regeerde laconiek: “Het was zijn keuze. We hadden afgesproken dat als het een meisje zou worden, ik de naam zou mogen kiezen. Als het een jongen zou worden, hij”. Patin: “Het zijn zware tijden. Op die benzine kan ik weer een paar weken rondrijden”. Het zullen je ouders maar zijn…

:mrgreen:

:shock: :hand: :wall: :doh: :silenced:

Hoe verzin je het…

En als je al geen tank benzine kan betalen, heb ik nu al medelijden met het ongeboren kind.

:roll:

@Anneke wrote:

Hoe verzin je het…

En als je al geen tank benzine kan betalen, heb ik nu al medelijden met het ongeboren kind.

Nou hij is architect, lijkt mij dat hij vast wel geld heeft.

Het zal wel ergens mee aan verbonden zijn deze actie…

Ik vind de reactie en het hele artikel eigelijk onzin, want er word net gereageerd alsof hij zijn KIND verkoopt ipv EEN naam…

@Anneke wrote:

Hoe verzin je het…

dat dacht ik dus ook :twisted:

@Rooike wrote:

Nou hij is architect, lijkt mij dat hij vast wel geld heeft.

Het zal wel ergens mee aan verbonden zijn deze actie…

Ik vind de reactie en het hele artikel eigelijk onzin, want er word net gereageerd alsof hij zijn KIND verkoopt ipv EEN naam…

Tuinarchitect, kan ook een duur woord zijn voor schoeffelaar… :mrgreen:

Nee grapje, doet er niet toe wat voor beroep hij heeft, geld voor benzine heeft hij in ieder geval niet… :wink:

Hij verkoopt zijn kind ook niet, maar stemt er wel mee in zijn kind een vreemde naam te geven (waar het zijn hele leven mee moet doen), voor een tank benzine.

Net zoals Aukje van Ginniken destijds die van 538 een borstvergroting kreeg, maar dan wel het 538 logo moest laten tatoeëren.

Geen haar op mijn hoofd die voor welk bedrag of kado 1 of andere instelling ging sponseren door mijn kind zo te noemen.

• Hoi, ik heet Pamper (en mijn ouders kregen 1 jaar gratis luiers).
  • Ik ben Hema (en mijn moeder mocht nieuwe handdoeken uitzoeken).
  • En ik ben Halfords (en mijn vader kreeg een nieuwe bel op zijn fiets).

:wall: